Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@10:20:40 GMT

آمریکا حکم توقیف گریس ۱ را صادر کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۷۲۰۴

آمریکا حکم توقیف گریس ۱ را صادر کرد

یک خبرگزاری غربی بامداد شنبه خبر داد که آمریکا حکم توقیف نفتکش گریس ۱ را صادر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری فرانسه بامداد شنبه خبر داد که آمریکا حکم توقیف نفتکش گریس 1 را که در آب‌های جبل طارق متوقف است اعلام کرد.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که  یک رسانه محلی در جبل طارق گزارش داده نفتکش حامل نفت ایران، گریس۱ بعید است تا قبل از یکشنبه منطقه را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش با توجه به اینکه قرار است ۶ خدمه جدید ابرنفتکش گریس۱ تا پایان هفته (یکشنبه) وارد جبل طارق شوند بعید است این کشتی تا آن زمان بتواند منطقه را ترک کند. 

دیوان عالی «جبل طارق» پنجشنبه (۲۴ مرداد) با نادیده گرفتن درخواست آمریکا به آزادی نفتکش گریس-۱ حکم داده بود. «آنتونی دادلی» قاضی دیوان عالی جبل طارق درباره درخواست آمریکا گفت: «الان [درخواست آمریکا] پیش روی من نیست. هیچ درخواستی در ارتباط با نامه ایالات متحده [برای اجرای توافق قضایی متقابل] وجود ندارد.»

نفتکش «گریس ۱» که حامل نفت ایران بود ۱۳ تیر ماه سال جاری از سوی تفنگداران دریایی انگلیس در جبل طارق توقیف شد. جمهوری اسلامی ایران این اقدام را راهزنی دریایی انگلیس خواند و خواستار رفع توقیف هر چه سریعتر آن شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جبل الطارق توقیف نفتکش ایرانی نفتکش گریس 1 آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۷۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود

بهمن عشقی؛رییس اتاق بازرگانی تهران در گفت‌وگو با «هم‌میهن» گفت : پیام روشن دولت درباره اختصاص چنین قیمتی برای دلار این است که صادرکننده را از چرخه تولید خارج کند.

این شیوه باعث شده تا بین ۱۵ تا ۲۰ میلیارد دلار ناترازی در صادرات غیرنفتی داشته باشیم و این رفتار باعث کاهش ارزش صادراتی کشور سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱شده است.

هم‌میهن نوشت: دولت می‌گوید حدود ۴۹ میلیارد دلار صادرات داشته و حدود ۶۷ میلیارد دلار نیز واردات داشته‌ایم در نتیجه با کسری مواجه هستیم.

حتماً دولت این سیاست را تغییر خواهد داد چون اصولاً دولت‌ها در ایران عادت دارند چوب و پیاز را با هم بخورند.

اگر امروز هم دولت بر رفتار خود اصرار کند فردا قطعاً عقب‌نشینی خواهد کرد اما دود آن به چشم کشور و صادرکننده می‌رود چون مدیران که خسارتی پرداخت نمی‌کنند و این مردم هستند که از سوءتدبیرها دچار خسارت می‌شوند.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898902

دیگر خبرها

  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • فراجا اطلاعیه مهم صادر کرد+ جزئیات
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • پلیس درباره طرح حجاب و عفاف باز هم اطلاعیه صادر کرد
  • مجوز قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه هنوز صادر نشده است