Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:13:05 GMT

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۷۳۷۶

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی گفت: ورزش دانش‌آموزی نقش کلیدی در ارتباطات بین‌المللی و برقراری تفاهم و صلح میان ملت‌ها دارد.

حسین بابویی در مجمع عمومی سالانه فدراسیون ورزش دانش‌آموزی  در اصفهان افزود: به همین منظور زمینه های حضور فعال در مجامع بین‌المللی ورزش دانش‌آموزی و حضور استان‌های قهرمان مسابقات کشوری در رقابت‌های آسیایی(ASSF) در دستور کار فدراسیون قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور فعال فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در مجامع بین المللی ورزش دانش‌آموزی اضافه کرد: این فدراسیون سعی در حضور فعال در مسابقات بین‌المللی ورزش مدارس، فدراسیون فوتبال مدارس آسیا(ASFF) و فدراسیون ورزش مدارس آسیا(ASSF) دارد.

مسابقات ورزشی کشوری دانش‌آموزان دختر در اصفهان آغاز شد

سی‌امین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در ۲ رشته هندبال و تنیس روی میز از روز شنبه در اصفهان آغاز شد.

افتتاحیه این مسابقات با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش و معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش وپرورش، معاونان وزارت ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی و روسای هیات‌های ورزشی دانش‌آموزی سراسر کشور در اردوگاه شهید بهشتی باغ ابریشم اصفهان برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به این که اصفهان چندین دوره میزبانی مسابقات ورزشی دانش‌آموزی را عهده‌دار بوده است گفت: در بخش هندبال دختران ۳۹۲ شرکت کننده از ۲۸ استان و در بخش تنیس روی میز ۱۵۶ شرکت کننده از ۲۷ استان  حضور دارند.

اقدام شجاعانه رئیس جمهوری در ارائه منشور حقوق شهروندی ستودنی است

معاون توسعه منابع و سرمایه و رئیس کمیسیون حقوق شهروندی وزارت ورزش و جوانان گفت:اقدام شجاعانه رئیس جمهوری در ارائه و رونمایی از منشور حقوق شهروندی با ارزش و ستودنی است. 

ژاله فرامرزیان در همایش حقوق شهروندی ویژه هیات های ورزشی استان در کتابخانه مرکزی اصفهان افزود: مجموعه قوانین، مقررات، مربوط به حقوق شهروندی و رعایت حقوق شهروندان در این منشور به غایت مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان این که همه مصادیق اجرا، اقدامات و تکالیف هم در آن به خوبی نوشته شد، تصریح کرد: اما در عمل چنین تصویری وجود ندارد و باید این قوانین و مقررات با عمل انطباق داشته باشد.

سهراب مرادی به المپیک ۲۰۲۰ می رسد

پزشک معالج سهراب مرادی وزنه بردار اصفهانی و دارنده مدال طلای المپیک گفت: شرایط درمانی قهرمان وزنه‌برداری کشورمان بسیار خوب پیش می‌رود و به طور قطع او به بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهد رسید، اما نمی تواند در مسابقات قهرمانی جهان حضور یابد.

روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری به نقل از دکتر بابک امینی افزود: تا ۱۰ روز آینده با معاینات و بررسی‌های که خواهیم داشت، مشخص می‌شود که شانه سهراب نیاز به عمل جراحی دارد یا خیر.

وی که در دیدار با علی مرادی رئیس و محسن بیرانوند دبیر فدراسیون سخن می گفت، خاطرنشان کرد: به وضعیت و شرایط سهراب خوش‌بین هستم و به طورحتم وی به بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهد رسید، ولی بخاطر بهبودی کامل و رسیدن به شرایط آرمانی، قهرمان ارزنده وزنه‌برداری کشورمان، در رقابت های جهانی تایلند حضور نمی یابد.

تیم هوانیروز اصفهان فاتح مسابقات قهرمانی کاراته ارتش شد

بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی کاراته ارتش جمهوری اسلامی یکشنبه شب با قهرمانی تیم هوانیروز اصفهان پایان یافت.

در این رقابتها که ۲۸۴ کاراته کا در قالب ۲۵ تیم در رشته های کاتا ، سبک های کنترلی و آزاد با یکدیگر رقابت کردند، تیم های هوانیروز اصفهان ، تیپ ۲۳۰ گرگان و تیپ ۴۵ تکاور به ترتیب اول تا سوم شدند.

رییس ستاد پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان و مسوول تربیت بدنی این پایگاه در حاشیه مسابقات با بیان این که این رقابتها با همکاری هیات کاراته استان برگزار شد، شناسایی ورزشکاران مستعد با هدف انتخاب تیم قوی و منسجم برای تیم ملی را از اهداف برگزاری این رویداد ورزشی برشمرد.

برترین‌های مسابقات موتور کراس اصفهان معرفی شدند

مسابقات موتور کراس اصفهان انتخابی قهرمانی کشور روز جمعه با معرفی برترین‌های این رقابت ها در اصفهان پایان یافت.

در این مسابقات که در پیست موتور سواری ورزشگاه بزرگ (نقش جهان) اصفهان و در رده‌های پیشکسوتان و جوانان برگزار شد ۳۴ موتورسوار شرکت داشتند.

در مسابقات ۴۵۰ سی‌سی پیشکسوتان که با شرکت ۶ موتور سوار برگزار شد هادی بدیعی، عباس رجایی و اسماعیل محسنی هر سه از اصفهان به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

گیتی پسند اصفهان و شهروند ساری در دیداری پرحاشیه مساوی شدند

تیم های گیتی پسند اصفهان و شهروند ساری روز پنجشنبه در دیداری پرحاشیه به تساوی ۴ بر ۴ رضایت دادند.

دیدار تیم های گیتی پسند و شهروند ساری در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۸:۵ دقیقه امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد و در دیداری پرحاشیه این بازی که با مصدومیت سپهر محمدی دروازه بان گیتی پسند، اخراج احمدی بازیکن این تیم و اعتراض های مربیان و بازیکنان و هواداران رو به رو بود با نتیجه ۴ بر ۴ به پایان رسید.

در ابتدای این دیدار بازیکنان گیتی پسند حملاتی را روی دروازه حریف انجام دادند و بازی را هجومی آغاز کردند. در دقیقه دوم این دیدار احمدی بازیکن  گیتی پسند یک ضربه محکم را روانه دروازه حریف کرد که با واکنش خوب دروازه بان شهروند ساری رو به رو شد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان: فوق العاده خوب بازی کردیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت : تیم ما برابر تیم شهروند ساری فوق العاده خوب بازی کرد و می توانست گل های بیشتری به ثمر برساند.

حمید بی غم در جمع خبرنگاران افزود: در دیدار با تیم شهروند ساری تیم ما عملکرد خوبی داشت و می توانست حدال ۱۵ گل دیگر به ثمر برساند که با بی دقتی بازیکنان به بیرون رفت.

وی با بیان اینکه دروازه بان تیم حریف در این دیدار عملکرد خوبی داشت و توانست بارها تیمش را از شکست نجات دهد افزود: تیم حریف با اعتراض به داوی سرعت بازی را گرفت و باعث شد بازیکنانم نتوانند بازی را به خوبی کنترل کنند.

۹۹۱۳/۶۰۲۶/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی عصر یکشنبه در مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر از افزایش سرانه ورزش دانش‌آموزی در ۲ سال اخیر خبر داد.

وی افزود: با توجه احداث ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و احداث مجموعه ورزشی دانش‌آموزی، انقلاب وسیعی در ورزش دانش‌آموزی صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش‌آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال کسب کرده و صاحب عناوین کشوری شده است.

وی گفت: کار زیربنایی در ورزش دانش‌آموزی آغاز شده و در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با ۲۷ رأی به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

کد خبر 6084845

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان
  • جذب حامی مالی برای هیأت تنیس روی میز کردستان در حال انجام است
  • مهارت آموزی ورزشی ۱۸ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در قم