Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@14:18:43 GMT

کواچ: هرتابرلین خوش شانس بود

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۷۴۴۴

کواچ: هرتابرلین خوش شانس بود

سرمربی بایرن مونیخ با وجود تساوی در دیدار خانگی برابر هرتابرلین از عملکرد شاگردانش راضی است و بدشانسی را دلیل پیروز نشدن در دیدار افتتاحیه بوندسلیگا دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از بیلد، بایرن مونیخ در آغاز فصل جدید رقابت های بوندسلیگا به مصاف هرتابرلین رفت. بایرن مدافع عنوان قهرمانی با وجود آنکه در آلیانس آره نا از هرتابرلین پذیرایی کرد اما دو امتیاز ارزشمند را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار برنده نداشت و با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

نیکو کواچ از نتیجه بازی راضی نیست و بدشانسی را دلیل این تساوی دانست. سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری بعد از بازی گفت: متاسفانه در این دیدار به تساوی رسیدیم این درحالی بود که برای پیروزی به میدان رفتیم و بهتر از حریف ظاهر شدیم اما این فوتبال است و گاهی اوقات نتایج آنگونه که شما دوست دارید رقم نمی خورد.

او ادامه داد: هرتا با خوش شانسی به تساوی در این دیدار دست پیدا کرد. ما توپ و میدان را در اختیار داشتیم و فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم با این حال نتوانستیم سه امتیاز را به دست آوریم.

سرمربی بایرن در پایان گفت: ما برای پیروزی و کسب سه امتیاز 90 دقیقه تلاش کردیم و این واقعا خوشحال کننده است. به شاگردانم افتخار می کنم. آنها ماموریت خود را به خوبی انجام دادند اما گاهی اوقات پیروز شدن به دست نمی آید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بایرن مونیخ هرتابرلین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!

 بسیاری از هواداران خود را خوش‌شانس می‌دانند اگر بتوانند یک‌بار در زندگی خود یک بازی بزرگ از باشگاه مورد علاقه خود را به‌صورت زنده در استادیوم ببینند. در جریان بازی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن و آرسنال در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی در ورزشگاه آلیانز آرنا، یک پسر توپ‌جمع‌کن حتی بیشتر از بقیه هواداران خوش‌شانس بود.

در دقیقه ۵۰ ستاره‌های نیمکت‌نشین بایرن، از جمله توماس مولر ۳۴ ساله، در کنار زمین در حال تمرین و آماده شدن برای حضور احتمالی در زمین بودند.


در اتفاقی جالب ماتیس تل ۱۸ ساله یک نوع خاص را برای گرم کردن انتخاب کرده بود. در طول پخش بازی از شبکه دازن می‌شد دید که ستاره جوان بایرن توپی را برداشته بود و در حال پاس‌کاری و تمرین با توپ‌جمع‌کن بود.

با اینکه ماتیس تل در ادامه به بازی نرفت و شانس حضور در پیروزی ۱-۰ تیمش را به‌دست نیاورد، اما با این کار جالبش یکی از صحنه‌های ماندگار مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را خلق کرد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • گل های دقیقه پایانی برای تساوی گل گهر و استقلال خوزستان
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال و بایرن مونیخ راهی نیمه‌نهایی شدند
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • نبرد آرسنال و بایرن مونیخ/ یکی در پی افتخار و دیگری در پی حیثیت
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست