Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه به منظور ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد در کردستان دستور ویژه‌ای صادر کرد. تاریخ انتشار: 07:55 - 26 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۰۰۱

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در پی سفر رییس قوه قضاییه به استان کردستان، جلسه شورای اداری این استان با حضور آیت الله رئیسی عصر پنج شنبه ۲۴ مردادماه برگزار و برخی مطالب مبنی بر بالا بودن آمار فساد در برخی از دستگاه‌های اداری و اجرایی استان کردستان با استناد به گزارش یکی از مراجع رسمی که اخیرا در در این زمینه منتشر و در برخی از رسانه‌های کشور منعکس شده بود، مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

اظهارات رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای اداری استان کردستان

آیت الله رییسی پس از استماع اظهارات حاضرین در جلسه با تاکید بر اینکه این موضوع نیازمند بررسی جدی است، از استاندار خواست که این موضوع را بررسی و در صورت صحت موضوع برای برخورد و ریشه کنی فساد اداری تدبیر و اقدام جدی کند.

وی همچنین تاکید کرد که در صورت عدم صحت ادعا‌های مطروحه در آن گزارش، نسبت به این موضوع اطلاع رسانی صورت گیرد.

در همین زمینه خبرنگار میزان کسب اطلاع کرد که رئیس قوه قضاییه در راستای ارزیابی این گزارش و رسیدگی به موضوع، دستور تشکیل هیات ویژه‌ای از دستگاه‌های نظارتی استان با محوریت سازمان بازرسی و عضویت سازمان تعزیرات، دیوان محاسبات، اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه و ناجا را صادر کرد؛ بنابراین گزارش در ساعات پایانی حضور رییس قوه قضاییه در کردستان، اولین جلسه این هیات با حضور آیت الله رییسی و جمعی از مسئولان قضایی مرتبط در دادگستری سنندج تشکیل شد.

گفتنی است رییس قوه قضاییه در این جلسه دستور داده که هر سه ماه یکبار روند پیشرفت اقدامات به وی گزارش شود.

بیشتر بخوانید:

گزارش سفر رئیس قوه قضاییه به استان کردستان

بیشتر ببینید:

گزارش تصویری سفر رئیس قوه قضاییه به استان کردستان گزارش تصویری دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در سنندج گزارش تصویری دیدار رئیس قوه قضاییه با علما و روحانیون استان کردستان گزارش تصویری دیدار رئیس قوه قضاییه با قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان کردستان گزارش تصویری بازدید سرزده رئیس قوه قضاییه از زندان مرکزی سنندج گزارش تصویری نشست خبری رئیس قوه قضاییه در پایان سفر به کردستان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس قوه قضاییه آیت الله رئیسی سازمان تعزیرات سفر رئیس قوه قضاییه به استان کردستان دادگستری سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۷۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار ویژه کاشان معرفی شد

مراسم معارفه حمیدرضا محمدی فشارکی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه کاشان فردا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید کاشان همزمان با شورای اداری شهرستان کاشان سه شنبه _چهارم اردیبشت_ در سالن اجتماعات امام رضا (ع) فرمانداری برگزار می‌شود.

در جلسه شورای اداری شهرستان ابتدا از زحمات محمد شریف زارعی به عنوان فرماندار پیشین که در تیرماه ۱۴۰۱ به عنوان فرماندار کاشان فعالیت خود را آغاز کرد و حدود ۲ سال است در کاشان در جایگاه مقام اول دولت خدمت می‌کرد تقدیر به عمل می‌آید و پس از آن حمید رضا محمدی فشارکی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی می‌شود.

به گزارش ایمنا حمید رضا محمدی فشارکی پیش از این به عنوان فرماندار شهرستان لنجان فعالیت می‌کرد و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان از جمله دیگر سوابق وی است.

کد خبر 747010

دیگر خبرها

  • حساسیت فصلی کودکان
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد
  • مجلس با ارجاع گزارش کمبود دارو به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • نظر رییس قوه قضاییه در صورت تمرد زنان بی‌حجاب از پلیس | فیلم
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد