Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@18:46:00 GMT

مجموعه شعر «ای مهربانتر از گُل» به چاپ رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۷۵۲۸

مجموعه شعر «ای مهربانتر از گُل» به چاپ رسید

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حمید حسینیان، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 25 مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مجموعه شعر «ای مهربانتر از گُل» از سوی حوزه هنری استان به چاپ رسید.

وی افزود: این مجموعه شعر سروده قاسم بدره و از تولیدات واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد است که در تیراژ یک هزار و 100 جلد به چاپ رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: این مجموعه از سوی انتشارات آناپنا و با حمایت حوزه هنری استان به چاپ رسیده است.

حسینیان افزود: مجموعه شعر «ای مهربانتر از گُل» 60 صفحه و از سه فصل غزل‌ها، رباعی‌ها و شعرهای آزاد تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: این اثر در شهریورماه سال‌جاری رونمایی و در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی مجموعه شعر حوزه هنری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش تجهیزات و توانمندی ها در حوزه مخاطرات استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری در بازدید از مجموعه هلال احمر استان تهران ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن (ع) اظهار کرد: اقدامات هلال احمر احیابخش محیط زندگی برای دیگران و نقطه اتکا برای آرامش بخشی به اجتماع و مجموعه کار هلال احمر به تعبیری تکیه گاه برای همه جامعه محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: جایگاه هلال احمر جایگاه بزرگ و رفیعی است، ما در کشور حادثه خیزی هستیم که حوادث طبیعی و غیرطبیعی جز ویژگی‌های کشور است، بنابراین مجموعه هلال احمر و جریانات امدادی باید در اولویت‌های خاص به ویژه در استان تهران قرار بگیرد.

استاندار تهران عنوان کرد: با توجه به ویژگی‌های اقلیمی استان تهران و قرار گرفتن روی گسل نیمه فعال هر لحظه ممکن است با حادثه مواجه شویم، بنابراین باید تجهیزات را با توجه به این شرایط متناسب سازی کنیم و سطح گسترش توانمندی‌های سازمانی را افزایش دهیم.

فخاری سپس گفت: هلال احمر پیش بینی‌های لازم را برای کادر مجازی داشته باشد تا در شرایط بحران در هر نقطه از شهر و محلات فعال شود و بتواند اقدامات لازم را انجام دهد.

وی در ادامه افزود: مسئول مقابله با بحران در شهر تهران شهرداری است و میزان هماهنگی باید به صورت جدی انجام شود تا خلأ به صورت سازمانی و چگونگی هدایت وجود نداشته باشد و این جز موضوعاتی است که باید مورد توجه باشد.

استاندار تهران با بیان این‌که مأموریت خطیر شما خدمات بشر دوستانه است، خاطرنشان کرد: مأموریت‌های جمعیت هلال احمر فرانقطه ای است و به همین تناسب باید افکارمان نیز فرانقطه ای باشد یعنی ممکن است فراتر از استان کار انجام دهیم و چگونه با شرایط محیط و اقلیمی خودمان را وفق دهیم و این یکی از ویژگی‌های تکامل ذهنی و روحی همکاران هلال احمر است.

استاندار تهران گفت: کارهای داوطلبانه هلال احمر جهاد خاموش است که ممکن است نصیب دیگر سازمان‌ها نشود و این کار داوطلبانه عشق و نیت درونی لازم دارد و از سرپنجه تدبیر بیرون می‌آید و نهایت رفتار مخلصانه و توأم با خلوص را به نمایش می‌گذارد و این قشنگ‌ترین کارهایی است که در مجموعه هلال احمر شاهد هستیم.

فخاری اظهار کرد: مجموعه هلال احمر خدمات بی‌نظیری که ارائه می‌کند و یک فضای آرامش بخشی را به جامعه می‌دهد. و هر موقع حضور لباس‌های قرمز و سفید را شاهد هستیم توأم با آرامش است.

وی بیان کرد: برآوردهای عملیاتی به لحاظ تجهیزات، امکانات، آموزش نیروی انسانی مورد نیاز و آمادگی‌ها برای کمک به جمعیت در دستور کار باشد و در سطح محلات شکل بگیرد، همچنین لزوم طرح‌های مانوری نقطه به نقطه متناسب با برآوردها در تمرین‌های استانی و شهرستانی و محله‌ای به کار گرفته شود.

وی تاکید کرد: همکاری مستمر و هماهنگ مجموعه هلال احمر با سایر دستگاه‌های اجرایی در دستورکار و ارتقا آموزش در اولویت باشد.

کد خبر 6064051

دیگر خبرها

  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • ضرورت افزایش تجهیزات و توانمندی ها در حوزه مخاطرات استان تهران
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • برج آزادی رکورد بازدید را شکست
  • فعال کردن کارگاه‌های راکد برای حفظ اشتغال مورد توجه باشد
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • موفقیت طرح جوانی جمعیت در گرو همت همگانی است
  • فعالیت ۳۵۰ جایگاه توزیع سوخت در اصفهان
  • لزوم تدوین برنامه‌ای فراگیر برای معرفی یزد
  • ضرورت اصلاح قوانین حوزه مالکیت ادبی و هنری