Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه  ایرنا،  اکبر بهنامجو در جمع فرمانداران استان افزود: پیمانکار این طرح باید می‌بایست قبل از سفر رئیس جمهوری انتخاب و برای اجرا در محل مستقر شود.

وی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن  اردبیل در برنامه سفر رئیس جمهوری در سال‌جاری بر استخراج پروژه های قابل افتتاح تاکید کرد و گفت: آن دسته از پروژه هایی که به صورت کامل تکمیل و به بهره برداری رسیده‌اند می بایست در فهرست پروژه های افتتاحی قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به سفر اخیر مدیران بانکی به استان اردبیل اشاره کرد و افزود: در این سفر تسهیلات خوبی برای استان در حوزه های مختلف مصوب شد و هر یک از مدیران و فرمانداران باید پیگیر مصوبات این سفر بوده و به صورت عملی تسهیلات را برای استان جذب کنند.

استاندار اردبیل همچنین با اشاره به اهمیت سازمان های مردم نهاد بیان کرد: در سال‌جاری سمن‌ها و تشکل های مردمی بی طرف میزان اشتغالزایی در استان را رصد می‌کنند.

به گفته وی، سازمان‌های مردم نهاد که متشکل از اقشار مختلف مردم می‌باشند با دریافت آمار اشتغال نسبت به راست‌آزمایی آن اقدام خواهند کرد.

بهنامجو با اشاره به وجود بیش از ۶۵ هزار بیکار در استان اردبیل کاهش میزان بیکاری را نیازمند عزم همگانی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی دانست و اضافه کرد: در هر یک از شهرستان ها باید متناسب با قابلیت منطقه طرح های اشتغالزایی تعریف و سرمایه گذاران متقاضی حمایت شوند.


۶۰۱۶

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان اردبیل اشتغال بیکاری راه آهن سرمایه گذاران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، پیگیری رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان از پایتخت، جزو برنامه‌های هفتگی سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل است که در سال جدید هم ادامه یافت.
در جریان این پیگیری‌ها برای پروژه‌های مختلف از جمله ابرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص یافت.
گفتنی است، در سال گذشته نیز بیش از ۱۵۰۰میلیارد تومان اعتبار به ایرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه تزریق شده بود.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • برج حاشیه باغ گیاه‌شناسی ایران با ورود رییس‌جمهوری کوتاه آمد
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان باید حل شود
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه
  • طرح جامع گردشگری سردابه تدوین می‌شود
  • شروع کار سفارت در هتل و مذاکرات سفیر برای خرید جنگنده از اتیوپی
  • آسفالت 9 هزار متر از محورهای روستایی اردبیل در قالب طرح هادی