Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»  سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی  با انتقاد از نحوه توزیع کالاهای اساسی گفت: به دلیل عدم نظارت بر روند توزیع کالاهای اساسی کالاها با قیمت ارزان به دست مردم نرسید و این مسأله باعث شد تا مردم این مسأله را در سفره خود احساس نکنند.
وی افزود: توزیع کالاهای اساسی از تخصیص ارز تا واردات و نظارت بر واردات و توزیع آن در جامعه همه در اختیار دولت و برعهده دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی یارانه‌ای به کالایی تعلق می‌گیرد، باید نظارت کامل بر روند توزیع آن انجام شود.  

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت باید نظارتش را چه بر بازار و چه بر واردات کالاها بیشتر کند. وقتی ما در شرایط خاص اقتصادی به سر می‌بریم و مبالغی جهت یارانه به کالاهای اساسی درنظر گرفته می‌شود، دولت باید به طور ویژه نظارت داشته باشد تا این کالاها به دست مصرف‌کننده واقعی برسد.  

کاظمی خاطرنشان کرد: همه امورات اجرایی در اختیار قوه مجریه است که در رأس آن رئیس‌جمهور قرار دارد و الان هم در شورای هماهنگی سران سه قوه به ریاست رئیس‌جمهور موضوع هماهنگ کردن دیگر قوا با قوه مجریه دنبال می‌شود تا دیگر قوا هم به دولت کمک کنند که کار دولت به پیش رود و این هم تقویت‌کننده دولت است.  

وی افزود: خلأ اختیار در رابطه با رئیس‌جمهور وجود ندارد که بخواهد این خلأ مشکلی را به وجود بیاورد.  

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در قانون اساسی تنها مرجع قانونگذاری مجلس شورای اسلامی است، الان آقای رئیس‌جمهور به اتفاق سران دو قوه دیگر در شورای هماهنگی سران قوا این اختیار را تا حدودی از مجلس سلب کرده‌اند و نمایندگان نسبت به این موضوع اعتراض دارند.

کاظمی خاطرنشان کرد: دولت اگر نکته و موضوعی دارد می‌تواند در قالب لایحه با قید فوریت به مجلس ارائه کند تا مجلس برای کمک در جهت کمک به دولت، سریعاً اقدام کند و این درست نیست که مجلس دور زده شود، نمایندگان نسبت به اینگونه تصمیم‌گیری معترض‌اند و حرفشان درست است.  

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در قالب شورای سران سه قوه اختیارات مجلس را هم به دولت داده‌اند باز هم آقای رئیس‌جمهور می‌گوید اختیار ندارم!؟

منبع: نماینده

کلیدواژه: کالاهای اساسی گرانی نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با حضور در منازل شهیدان احمد حبیبی فر و علی قاسمی با خانواده این شهیدان معظم دیدار و گفتگو کردند و از صبر و ایستادگی والدین این شهیدان والا مقام تجلیل کردند.

 حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تجلیل از صبر و بردباری والدین شهیدان، بر اهمیت ادامه راه شهدا، تاکید کرد.

 میرحسینی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: همه ما مدیون خون شهدایی هستیم که همه هستی و حیات خود را در راه اسلام، ولایت و عزت کشور عزیزمان فدا کردند لذا امروز وظیفه داریم راه و آرمانهای آنان را با قدرت ادامه دهیم.

 سرباز وظیفه علی قاسمی در پی حمله تروریستی اشرار به واحد گشت کورین شهرستان زاهدان در ۱۴۰۳/۱/۱۸، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 احمد حبیبی فر در حمله تروریستی ۱۶فروردین ماه ۱۴۰۳در راسک به شهادت رسید.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گران شدن این کالاها تخلف است!
  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • حقوق و عوارض گمرکی کالا‌های اساسی و ارزش افزوده یک درصد شد
  • برخورد با گران‌فروشی در بازار حبوبات/مقابله بازرسان با محتکران
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی برای تنظیم بازار
  • کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی
  • مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت
  • کاهش مالیات حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو به ۱ درصد
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود