Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمود علیفر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران انتظامی گنبدکاووس با گشت زنی های هدفمند پلیسی در مدت ۲۴ ساعت ۲۷ خرد فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر، ۸۳ متهم متواری و ۱۳ سارق را دستگیر کردند.

وی افزود: هدف از اجرای طرح تشدید فعالیت های انتظامی، دستگیری سارقان، متهمان متواری و افراد مخل نظم و امنیت بوده است و سارقان دستگیر شده به انجام ۳۸ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گنبدکاووس افزود: با اجرای این طرح ۱۴۸۶ قلم انواع لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال نیز کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست با رعایت اصول پیشگیری از سرقت و توجه به هشدارهای پلیسی، دست سارقان را از اموالشان کوتاه کنند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیس اطلاع دهند.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس اجتماعی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو

سرهنگ  اردشیر نادری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه در محدوده خیابان " بخارایی " تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودرو پراید با دو نفر سرنشین مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد که نهایتا با اجرای طرح مهار خودرو متوقف شد و متهمان قصد متواری شدن را داشتند که با آمادگی ماموران پلیس، مهار و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی اولیه از خودرو سارقان، تعداد چهار عدد باطری، دو عدد رینگ و لاستیک، دو عدد جک خودرو، یک عدد جعبه ابزار و یک عدد زنجیر چرخ کشف و ضبط شد.

سرهنگ نادری خاطرنشان کرد: سارقان به کلانتری منتقل شدند و پس از تحقیقات فنی مشخص گردید که سارقان دارای سوابق متعدد سرقت می‌باشند و و اموال کشف شده را به تازگی سرقت کرده بودند.

سرهنگ نادری به شهروندان توصیه نمود: برای بالا بردن امنیت خودرو در صورت امکان آن را در پارکینگ پارک نموده و از دزدگیر و لوازم امنیتی استاندارد استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۸ مواد فروش دستگیر شدند