Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقی زاده گفت: متاسفانه در پیاده سازی اراضی شمال شهر بیشتر دیدگاه سازمانی بوده لذا برای بیمارستان، مدرسه سازی، فضای سبز و خیابان ها زمین اندک دیده شده که این اشکالات به راه و شهرسازی برمی گردد.

«ابراهیم تقی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، با اشاره به اینکه یکی از طرح های جدید شورای شهر، اتصال بلوار بقیه الله(عج) به بلوار امام رضا(علیه السلام) است، افزود: با اجرای این طرح ترافیک خیابان شعبانیه کم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای شهر بیرجند با بیان اینکه بیش از 70 درصد بودجه شهرداری در شمال شهر هزینه شده است، افزود: چون در جنوب شهر زیرساخت ها فراهم است فقط اقدامات زیباسازی آنجا صورت می گیرد، اما در شمال شهر برخی از هزینه ها انجام شد که زیرساختی بود و خیلی از بودجه شهرداری را گرفت.

 

وی با بیان اینکه راه و شهرسازی باید قبلا در پیاده سازی اراضی شمال شهر، کاربری ها را طوری تعریف می کرد که نیازمندی های مردم رفع می شد، اظهارداشت: متاسفانه در پیاده سازی اراضی شمال شهر بیشتر دیدگاه سازمانی بوده لذا الان در شمال شهر اراضی برای بیمارستان، مدرسه سازی، فضای سبز و خیابان ها اندک دیده شده که این اشکالات به راه و شهرسازی برمی گردد.

 

وی افزود: در حال حاضر تربیت بدنی برای احداث سالن در این نقطه از شهر آمادگی دارد اما زمین ندارند، شهرداری اعلام کرده که هر زمینی که کاربری فضای سبز داشته باشد، پارک ایجاد کند، اما باز هم با مشکل زمین مواجه هستیم.

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه غدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه خطبه نماز جمعه اردبیل گلپایگان عید غدیر خراسان جنوبي روزنامه ها رئیس شورای شهر بیرجند شمال شهر بیرجند فضای سبز بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار

سالن ورزشی شهدای انار مرز در آئینی با حضور علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، کمال رستمعلی فرماندار شهرستان جویبار، قبادی شهردار ساری، اتقایی رئیس ورزش و جوانان جویبار و جمعی دیگر از مسئولان، سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز به بهره برداری رسید.

رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در آئین بهره برداری از این سالن ورزشی، گفت: اگر کار رنگ خدایی داشته باشد نتایج خوبی به همراه خواهد داشت و همکاری و همت اهالی روستا نیز در سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه تاثیر گذار بود.

او افزود: با توجه به اینکه در ساخت و تکمیل پروژه‌های ورزشی از مردم هم کمک گرفته ایم و شاهد مشارکت مردم بودیم، به نوعی شعار امسال مقام معظم رهبری که جهش تولید با مشارکت مردمی است را قبل از سال شروع کرده ایم.

رجبی گفت: ورزش محل انسان سازی است و باید در حفظ و نگهداری اماکن ورزشی و توجه به بهره وری و استفاده صحیح تلاش کنیم.

او با بیان اینکه به مردم بدهکاریم، افزود: جویبار شهرستان ویژه ورزش است و امیدواریم با اعتبارات جدید همه‌ی پروژه‌های ورزشی این شهرستان تکمیل شود.

کمال رستمعلی فرماندار جویبار در این مراسم با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزشی، گفت: از زمان روی کار آمدن رجبی اتفاقات خوبی در ورزش جویبار روی داد و پاسخگویی و اهتمام به برآورده شدن نیازمندی‌های جامعه ورزش و جوانان از سوی دستگاه ورزش و جوانان قابل تقدیر و تشکر است.

او ضمن اشاره به اهمیت ورزش برای کسب افتخارات ملی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان ورزشی را انتظار مردم منطقه دانست و بر تخصیص اعتبارات مناسب ورزشی تاکید کرد.

عملیات ساخت سالن ورزشی روستای انارمرز جویبار از سال ۱۳۸۸ آغاز شد.

این سالن ورزشی در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر مربع و با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مشکل کمبود آب شرب شمال ابهر مرتفع می‌شود
  • تجهیز ۲ هزار و ۸۰۰ مدرسه به فضای ورزشی 
  • همت خیرین برای توسعه فضای ورزشی در سراوان
  • ۲۵۰۰ متقاضی منتظر قرارداد واگذاری زمین در قم
  • ۲هزار قطعه زمین طرح جوانی جمعیت پارسال در قم واگذار شد
  • اسکان ۸ هزار زائر در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • واگذاری اراضی، نهضت مردمی‌سازی مسکن را احیا می‌کند