Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ امید با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در دوره قبل مسابقات سیزم رتبه ۱۳ را در میان کشورهای شرکت کننده در این مسابقات کسب کرد گفت: لیست نهایی ورزشکاران اعزامی از ارتش برای مسابقات سیزم امسال ۱۵ شهریور اعلام می شود.

«سرهنگ شهرام امید» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد اردوی مسابقات نظامیان جهان سیزم گفت: مسابقات انتخابیه 14  رشته  ورزشی بر ای اعزام به سیزم به طور کامل برگزار شد و اردوی برخی از این رشته ها  در مرحله دوم و سوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ورزشهای قهرمانی و هیاتهای ورزشی سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: این رشتهای ورزشی عباراتند از : جودو، تکواندو، کشتی، جهت یابی، سه گانه، پنج گانه نظامی، دو ومیدانی ، دو مارتن، تیرو کمان، تیر اندازی با تفنگ و تپانچه، والیبال، غرق نجات.

 

وی ادامه داد: اردوی 5 رشته تیرکمان در دو رشته کمان  تپانچه، غریق نجات، والیبال، دوچرخه سواری در ارتش برگزار می شود و هر نیرویی از ارتش در یکی ازاین اردوها را  برگزار می کند .

 

سرهنگ امید افزود: رشته ورزشی والیبال اردوی چهارم  خود را در ستاد نیروی هوای (نهاجا ) در حال برگزاری است و رشته غریق نجات نیز در استخر بزرگ مجموعه آزادی برگزار می شود و تور  دوچرخه سواری تمرینی نیز در حال برگزاری است همچنین تیرکمان در تیپ سراب مرحله اردویی خود را پشت سر گذاشته است .

 

مدیر ورزشهای قهرمانی و هیاتهای ورزشی سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران  خاطر نشان کرد: تمامی سازمانهای نظامی برای انتخابیه اردوهای سیزم فراخوانده شدند  یعنی انتخابیه مسابقات سیزم با فراخوان در سطح نیروهای مسلح برگزار و نفرات برتر انتخاب شدند و دو برابر ظرفیت را برای اردوهای انتخابیه دعوت کردیم  و لیست نهایی  ورزشکاران اعزامی از ارتش برای مسابقات سیزم در 15 شهریور اعلام می شود.

 

وی اظهار کرد: در اردوهای آمادگی سیزم در 5 رشته قریب به 100 ورزشکار شرکت کردند و 24 مهرماه برای مسابقات به کشور چین اعزام می شوند ، این ورزشکاران به مدت 10 روز در انجا اقامت خواهند داشت.

 

 سرهنگ امید افزود: سال گذشته کره جنوبی میزبانی مسابقات سیزم را برعهده داشت و 8 سال گذشته برزیل عهد دار برگزاری این مسابقات بود همچنین سال 97 نیز تنها مسابقات تیر و کمان نظامیان در ایران برگزار شد.

 

وی گفت: امیدواریم از میان رشته های حاضر در این مسابقات، تکواندو، غریق نجات، کشتی ، والیبال ، دوچرخه سواری مدال بیاورند ، در المپیک  مدال طلا می تواند امتیاز خوبی برای جمهوری اسلامی محسوب شود و در کشتی و تکواندو  پیش بینی می کنیم که شرایط  خوبی برای مدال آوری طلا داشته باشیم.

 

این مقام مسئول در تربیت بدنی ارتش اظهار کرد: سپاه پاسداران، پنج گانه و سه گانه نظامی و تکواندو ، و نیروی انتظامی : دو میدانی ، دو مارتن ، کشتی آزاد  و کشتی فرنگی و جهت یابی را به مسابقات اعزام  و همچنین وزارت دفاع نیز نیز رشته جودو را به مسابقات سیزم اعزام می کند.

 

سرهنگ امید خاطر نشان کرد: در سال گذشته ایران رتبه 13 را در میان نظامیان جهان در مسابقات سیزم کسب کرد. ارتش با تمام قابلیت های خود در این مسابقات شرکت می کند و رییس سازمان تربیت بدنی پشتبانی صددر صدی از اردوهای ورزشی سیزم را برعهده دارند تا این افراد بتواند رتبه های خوبی را در میان ورزشکاران نظامی کسب کنند تا بتوانیم دل رهبر انقلاب و مردم را شاد کنیم.

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه غدیر روزنامه خطبه های نماز جمعه خطبه نماز جمعه خراسان جنوبي خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه ها امام جمعه مسابقات سیزم سیزم شهریور ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی عوامل درگیری در مسابقات کشتی نونهالان مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان از حمله و چاقو کشی افرادی در حاشیه مسابقات کشتی نونهالان در استان مازندران به عوامل برگزاری این مسابقات می‌داد.   اداره کل ورزش و جوانان مازندران با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد افراد دخیل در این درگیری شناسایی شدند   متن این اطلاعیه‌ای بدین شرح است بسم الله الرحمن الرحیم در پی حواشی بوجود آمده در مسابقات کشتی نونهالان استان مازندران که به میزبانی شهرستان نور رخ داد، جهت تنویر افکار عمومی مواردی را به استحضار جامعه ورزش می‌رسانیم.

در جریان برگزاری این مسابقات و در پی اعتراض به داوری از سوی برخی تماشاگران حاضر در سالن ورزشی، اتفاقات ناخوشایندی روی داد که ضمن تقبیح این نوع رفتار‌های غیراخلاقی در اماکن مقدس ورزشی، اقدامات مناسب در کوتاه‌ترین زمان صورت پذیرفت؛ لذا با تاکید به رعایت اخلاق و منش پهلوانی در همه رویداد‌های ورزشی، اعلام می‌کنیم، افرادی که در این درگیری‌ها دخیل بودند با کمک مسئولان انتظامی شناسایی شده و بزودی ضمن بررسی‌های دقیق برخورد‌های لازم از طریق مراجع ذیصلاح صورت خواهد گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • علاوه بر سیلوا؛ سهرابیان هم از لیست استقلال خط خورد
  • سهرابیان از لیست استقلال خط خورد
  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • شناسایی عوامل درگیری در مسابقات کشتی نونهالان مازندران
  • درخواست چندین کشور از یوفا: مهلت اعلام لیست نهایی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به تاخیر بیاندازید
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین