Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@12:35:14 GMT

سمنان قهرمان مسابقات کیوکوشین کاراته کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۷۷۹۸

سمنان قهرمان مسابقات کیوکوشین کاراته کشور شد

مهدی فراتی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: تیم استان سمنان با ۲۶ مدال طلا، ۲۸ نقره، و ۱۸ برنز، تیم خوزستان با ۱۰ طلا، ۹ نقره، و ۱۱ برنز، و آذربایجان غربی با یک طلا و سه برنز، به ترتیب مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات قهرمانی سبک کیوکوشین یونیون کانامورا کشور را کسب کردند. 

وی ادامه داد: این مسابقات روز جمعه، به میزبانی شهر دامغان با شرکت ۱۸۰ کاراته‌کا در سالن سپاه این شهرستان برگزار شد و سمنان، خوزستان، بندر ماهشهر، قم و آذربایجان غربی، تیم های شرکت کننده در این رقابت ها بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: این دوره از مسابقات، در ۶ رده سنی نونهالان، خردسالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد. 

فراتی خاطر نشان کرد: خردسالان در پنج وزن، نونهالان در هفت وزن، بزرگسالان در پنج وزن، پیشکسوتان در پنج وزن، نوجوانان در هفت وزن و جوانان در ۶ وزن، به رقابت پرداختند. 

وی افزود: نفرات برتر هر وزن به اردوی انتخابی سبک کیوکوشین، جهت اعزام به مسابقات بین‌المللی قزاقستان اعزام خواهند شد که در سال جاری برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه ۱۵ داور کار قضاوت مسابقات قهرمانی سبک کیوکوشین یونیون کانامورا کشور را در دامغان بر عهده‌ داشتند، افزود: برای نخستین بار در رقابت های قهرمانی کشور، بنده به عنوان یک دامغانی، مسوولیت ناظر فدراسیون کاراته کشور را برعهده داشتم. 

دبیر هیات کاراته شهرستان دامغان تصریح کرد: طبق تقویم ورزشی فدراسیون کاراته کشور، مسابقات کشوری بانوان این سبک نیز در آبان ۹۸ به میزبانی استان خوزستان برگزار  می‌شود.

در شهرستان دامغان بیش از ۴۰۰ ورزشکار خانم و آقا در رشته کاراته مشغول فعالیت هستند که بیش از ۹۰ درصد از بیمه ورزشی برخوردارند.

۹۸۵۶/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش قهرمانی دامغان فدراسیون کاراته کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۷۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور وارد دامغان شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح آدینه در دومین روز سفر استانی هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان وارد شهرستان دامغان شد و مورد استقبال مردم این شهرستان قرار گرفت.

وی روز گذشته برای سفر به استان سمنان در سمنان و شاهرود حضور داشت اما به اصرار مردم دامغان امروز را نیز در استان سمنان باقی ماند تا در جمع مردم دیار صد دروازه باشد.

دیدار مردمی و حضور در نماز جمعه از برنامه‌های سفر رئیسی در دامغان است.

کد خبر 6082186

دیگر خبرها

  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • رئیسی وارد دامغان شد
  • رییس جمهور وارد دامغان شد
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • رئیس جمهور فردا در دامغان خواهد بود
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • تیم گندمان قهرمان رقابت‌های جام رمضان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • درخشش کاراته کای کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور