Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@23:18:49 GMT

قیمت آپارتمان‌های نُقلی در تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۷۹۶۰

مشاوران املاک در مناطق مختلف پایتخت عنوان می‌کنند با توجه به کاهش شیب رشد ماهانه قیمت مسکن، طی هفته‌های اخیر بازار معامله آپارتمان‌های نقلی نسبت به سایر متراژ‌ها قدری مناسب‌تر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مشاوران املاک در مناطق مختلف پایتخت عنوان می‌کنند با توجه به کاهش شیب رشد ماهانه قیمت مسکن، طی هفته‌های اخیر بازار معامله آپارتمان‌های نقلی نسبت به سایر متراژ‌ها قدری مناسب‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۷۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرم از بدن

  شرم از بدن به معنای تحقیر یک فرد با نقدهای منفی و نامناسب در مورد شکل و اندازه بدن اوست. گاه این انتقادات تندوتیز از طرف دیگران، گاه ازطرف رسانه و حتی خود فرد است که این امر رفته‌رفته امکان دارد منجر به آن شود که افراد کورکورانه زیر تیغ عمل‌های جراحی زیبایی بروند.
«شاید حالم را بهتر کند. شاید اگر کمی زیباتر بودم با مشکلات کمتری روبه‌رو می‌شدم؛ محبوب‌تر یا موفق‌تر، یا شاید هم قدری مورد قبول‌تر می‌شدم.» اینها از جمله دلایلی ا‌ست که این روز‌ها افراد در پاسخ به چرایی مسأله عمل‌های جراحی زیبایی آن هم در سنین پایین به شما می‌دهند.اما کمی صبر کنید! نوجوانی مرحله گذار رشد و تغییرات زیستی، اجتماعی و البته روان‌شناختی انسان میان کودکی و جوانی است. حقیقت این است که در این زمان بدن و چهره به‌طور کامل سروشکل نگرفته‌اند؛ علاوه‌ برآن نیز افرادهنوز به بلوغ روانی لازم وکافی نرسیده‌اند وچه‌بسا بعد‌هااز تصمیم خود پشیمان شوند. اگر نمی‌توان اثبات کرد که نتیجه این عمل‌ها برای فرد مثبت است پس چه بهترکه قدری دست نگه دارند؛ حداقل تا رسیدن به دهه ۲۰سالگی و مواجه باپختگی چهره وداشتن توانایی تصمیم‌گیری بالغانه. قراربر آن نیست که تک‌تک اجزای وجود خود را دوست داشته باشیم اما چه زیبا می‌شود اگر بتوانیم خودمان را بپذیریم.

دیگر خبرها

  • اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر در تهران؛ رستاخیز یکخوابه‌ها
  • شرم از بدن
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • چطور بهار را به بالکن خانه ها ببریم؟ | ایده های برای نگهداری گیاهان در بالکن‌های۲ متری
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد