Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:59:59 GMT

اعلام آمادگی باشگاه گل‌گهر برای حضور در لیگ برتر کشتی

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۸۱۰۹

اعلام آمادگی باشگاه گل‌گهر برای حضور در لیگ برتر کشتی

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا دبیر بلافاصله بعد از رسیدن به ریاست فدراسیون کشتی در نخستین گام‌ تغییر و تحولات خود در سیستم اجرایی فدراسیون به سراغ کمیته لیگ رفت. کمیته ای که پیش از حضور علیرضا دبیر توسط مهدی توکلی اداره می شد، ولی با توجه به حضور رئیس جدید، مسئولیتش به عبدالمهدی نصیرزاده یکی از رقبای انتخاباتی علیرضا دبیر سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این تغییرات، نوبت به رایزنی رئیس جدید کمیته لیگ کشتی با اسپانسرها و باشگاه‌های علاقمند به حضور در این عرصه رسید. در همین راستا به تازگی نشستی با حضور علیرضا دبیر، نصیرزاده و مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان برگزار شده که گفته می شود این باشگاه کرمانی در نظر دارد در رقابتهای لیگ برتر امسال تیمداری کند.

علیرضا دبیر در این نشست ضمن قدردانی از توجه مسئولین گل گهر به ورزش ملی کشورمان گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر یکی از باشگاه‌هایی است که همواره در همراهی جامعه کشتی پیشرو بوده است. توجه ویژه باشگاه به ورزش کشتی باعث ارتقا قابل توجه این رشته در استان کرمان شده که امیدواریم با برنامه تدوین شده و برگزاری لیگ پایه در مناطق نه‌ گانه شاهد حضور استعدادهای ناب بیشتری از این خطه درتیم های ملی باشیم.

ملارحمن مدیرعامل گل گهر سیرجان نیز در حاشیه این نشست گفت: گل گهر بنا به رسالت اجتماعی خود حتما حمایت ویژه‌ای از ورزش اول کشور که بار اصلی مدال آوری درالمپیک و آوردگاه‌های جهانی را به دوش می کشد به عمل خواهد آورد.

نصیرزاده نیز خواهان حضور باشگاه گل گهر سیرجان در لیگ برتر کشتی شد و افزود: تیم های اول و دوم این دوره از مسابقات جواز حضور در لیگ باشگاه های جهان را کسب خواهند کرد، ضمن اینکه پیرو تفاهم صورت گرفته، مقرر است مسابقات لیگ برتر کشتی به صورت زنده از شبکه ورزش و سه سیما پخش شود که این موارد می تواند دلایل موجهی جهت سرمایه گذاری باشگاه گل گهر سیرجان در این رقابتها باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به برنامه ریزی فدراسیون کشتی و همچنین زمان برگزاری رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان، قرار است مسابقات لیگ برتر کشتی با به حد نصاب رسیدن تیم های شرکت کننده در مهرماه سالجاری آغاز شود.

کد خبر 4694097 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی فرنگی لیگ برتر کشتی علیرضا دبیر تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان والیبال تیم ملی والیبال ایران تکواندو کشتی مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال الاتحاد عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم

رئیس فدراسیون کشتی گفت: از نظر روحی و روانی شکست تیلور روی ما بسیار تاثیر دارد و خوب است و نباید فراموش کنیم فردی که قهرمان جهان و المپیک را شکست می‌دهد، پس آن فرد هم خوب است و این نیست که ما بگوییم حتما کار تمام است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا دبیر در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های ورزشی سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: المپیک سخت است و در این بازی‌ها مدال نریختند تا ما برداریم و بیاوریم. کار ما بسیار سخت است و امیدوارم خدا کمک کند و سرجمع در المپیک بتوانیم اگر یک طلا در آزاد و فرنگی بگیریم، بردیم. امیدوارم توقع را بالا نبرند. در هر المپیک چهار طلا گرفتیم و اگر بتوانیم یک مدال طلا بگیریم، شاهکار کردیم. هر موقع فدراسیون مدال طلا در المپیک گرفته است، عملکرد خوبی داشته است.

وی افزود: درباره حسن یزدانی و حذف تیلور کادر فنی باید صحبت کند اما قرار شد شنبه حسن بیاید تا با او صحبت کنم چون چند روز دیگر هم با کادر فنی هماهنگ کرده است تا در این اردو هم شرکت نکند و در اردوی بعدی حضور یابد. باید جلو برویم و ببینیم کتف و بدن او چطور است و کادر فنی درباره او تصمیم بگیرد.

رئیس فدراسیون کشتی عنوان کرد: از دو بعد باید کشتی شکست تیلور را باید نگاه کنید. یکی آنکه انتخابی خیلی مهم است و قهرمان آنها از قبل انتخاب شده نیست. امروز می‌بینید دو سه کشتی‌گیر چون جردن باروز و تیلور سه قهرمان المپیکی آنها در انتخابی می‌بازند. ما باید این را اول یاد بگیریم و خداراشکر پای انتخابی ایستاده‌ایم. تا الان همه بچه‌ها انتخابی گرفتند. از نظر روحی و روانی شکست تیلور روی ما بسیار تاثیر دارد و خوب است و نباید فراموش کنیم فردی که قهرمان جهان و المپیک را شکست می‌دهد، پس آن فرد هم خوب است و این نیست که ما بگوییم حتما کار تمام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی در پاسخ به اینکه سعید اسماعیلی درخشش قابل توجهی در قهرمانی آسیا دارد و احتمال دارد با گرایی کشتی بگیرد؟ گفت: جدولی که رنگرز آورد و چرخه آن به این سمت پیش رفت که باید کشتی بگیرند. قرار شد مجارستان بروند و در آنجا کشتی بگیرند و در آنجا کادر فنی تصمیم می‌گیرد. انتخابی آمریکا به ما یک درس داد که قهرمانان المپیک و جهان آنها هم باید در انتخابی باشند و این موضوع به ما درس داد.

دبیر گفت: چرخه انتخابی تیم ملی ما از آنها حتما قوی‌تر است. کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم آمریکا روز قبل از کشتی با تیلور، چهار کشتی گرفته بود. ما در ایران اینکار را نمی‌کنیم. شاید یک قهرمانی یک روز، روز او نباشد و او را کنار می‌گذارند. مربی ما در چرخه انتخابی تیم ملی می‌تواند با مهره ها ۶ ماه کار کند. یک قهرمان مانند کامران و حسن یزدانی یکبار که می‌بازند فرصت هست تا جبران کنند. چرخه انتخابی ما بی نظیر و کامل مشخص است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • سهم ۳ برابری شهرستان‌ها از کنسرت‌های فروردین/ علیرضا طلیسچی رکورد زد