Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌ استان‌ها- رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: با ورود دستگاه قضایی و پیگیری‌های انجام‌شده ۲۰ هزار خودروی دپو شده به مشتریان واگذار می‌شود. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

ناصر سراج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بانه در پاسخ به این سئوال که پیگیری سازمان بازرسی کل کشور در مورد قراردادهای خودروسازان چه شد؟، به وضعیت نابسامان صنعت خودرو کشور اشاره کرد و اظهار داشت: مشکل اساسی خودورسازها مربوط به قطعه‌سازان بود که قطعات مورد نیاز را در اختیارخودرو سازها قرار نمی‌دادند اما با ورود دستگاه قضایی و پیگیری‌های انجام‌شده این مشکل مرتفع و 20 هزار خودروی دپو شده به مشتریان واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیگیری‌های قوه قضائیه همچنان ادامه دارد تا قیمت خودرو کاهش یابد و این اطمینان را به مردم عزیز می‌دهیم که سازمان بازرسی کل کشور تا بدست آوردن نتیجه مطلوب پیگیر رفع مسائل و مشکلات حوزه صنعت خودرو است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: متأسفانه پرونده‌های زیادی در ارتباط با فساد در قوه قضائیه تشکیل می‌شود که به‌نوعی مستقیم و غیره مستقیم مربوط به تعدادی از مسئولان و اطرافیانشان است.

قطعه سازی که خودروسازان با مجموعه‌اش همکاری نمی‌کنند، به مجلس گزارش کندسازمان حمایت: مردم از شرکت‌های متفرقه خودرو پیش خرید نکنندکیفرخواست مدیران یکی از خودروساز‌ها صادر شد/ رانت‌خواری از طریق سبدهای بزرگ خودرویی

وی هشدار داد: باید مفسیدن بدانند که قوه قضائیه در مبارزه با آنان به‌جد پای کار است و ریز به ریز تخلفات را رسیدگی کرده و در مقام برخورد بدون توجه به جایگاه افراد عمل می‌کند.

سراج در پاسخ به دیگر سؤال خبرنگار تسنیم که آخرین اخبار سازمان بازرسی برای مردم چیست؟ گفت: می‌توان به پیگیری‌های مکرر در ارتباط با تعیین تکلیف تخلفات سازمان خصوصی‌سازی اشاره کرد که در نهایت منجر به استعفای رئیس سازمان خصوص‌سازی شد و امیدواریم رئیس جدید این سازمان هدفی جز رونق تولید و ایجاد اشتغال نداشته باشد.

وی ادامه داد: در اصل هدف از خصوصی سازی انقلاب اقتصادی است اما چون به‌نحو احسن و بدون نظارت مناسب متولیان امر این واگذاری‌ها صورت گرفت، منجر به ازدیاد بیکاری و اخراج کارگران در کشور شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرد: بدون شک قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور به‌هیچ وجه اجازه تکرار این‌گونه واگذاری‌ها را نخواهد داد و باید حداکثر شفافیت در واگذاری‌ها مدنظر قرار گیرد و واگذاری فقط به افراد واجد شرایط صورت گیرد تا رانت و فساد در این حوزه ریشه‌کن شود.

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود

به گزارش ورزش سه، او با توجه به اهمیت سازمان مطبوعش اولین سخنران این مراسم بود که با ازدحام عجیب و غریب در حال برگزاری است. خلاصه صحبت های بازیان به شرح زیر است.

ابراهیم بازیان در ابتدا گفت: امروز یک روز تاریخی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است. با همت، تلاش و مدیریت جهادی همه مسئولان مربوطه، امروز قطار واگذاری به ایستگاه آخر رسید. امیدوار هستیم  پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد.

وی افزود: بعد از هشت بار مزایده، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی، همسو با وزارت ورزش و جوانان با نگاهی همه جانبه با یک اراده کمتر از دو ماه، این واگذاری را به ثمر رساند.

رییس سازمان خصوصی با تاکید به تلاش دولت برای حل این مشکل، خاطرنشان کرد: گام اول واگذاری و مردمی سازی دو باشگاه در دولت سیزدهم انجام شد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، شاید به این زودی دو باشگاه واگذار نمی‌شدند.

او ادامه داد: یک کنسرسیوم نفتی شامل سهامداران هولدینگ خلیج فارس اعلام آمادگی برای مالکیت ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال کرد و در ادامه مالکیت این باشگاه را در اختیار گرفت. مشخصات قیمت و اقساط مربوطه قبلا اعلام شده و به استحضار عموم خواهد رسید.

وی در پایان گفت: آقای خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی و آقای هاشمی وزیر ورزش و جوانان پیگیر لحظه به لحظه این انتقال بودند.

دیگر خبرها

  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • سرخآبی‌ها خصوصی شدند
  • آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» آغاز شد
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد
  • سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال