Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ممکن است باشگاه سپاهان اصفهان هر ۲ گزینه مدنظر خود در نقل‌وانتقالات را جذب کند. تاریخ انتشار: 09:30 - 26 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۱۰۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان که با وجود نزدیک شدن به زمان شروع لیگ برتر نوزدهم هنوز به فعالیت خود در نقل‌وانتقالات پایان نداده، این روز‌ها مذاکراتی را با امید ابراهیمی و امید نورافکن داشته تا در صورت توافق نهایی آنها را جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان این احتمال وجود دارد که تیم سپاهان هر دوی این بازیکنان را جذب کند.

نورافکن سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می‌شود و از این رو جایی در فهرست بزرگسالان این تیم پر نمی‌کند. همچنین ابراهیمی هم در صورت توافق می‌تواند شاگرد قلعه‌نویی شود. نکته مهم اینجاست که طبق اعلام سرمربی تیم سپاهان به مسئولان باشگاه، او به هردوی این بازیکنان نیاز دارد.

مذاکرات برای جذب این ۲ بازیکن فعلا مراحل اولیه خود را طی می‌کند. پیوستن ابراهیمی به سپاهان منوط به این است که این بازیکن بخواهد به فوتبال ایران برگردد. همچنین کلید انتقال نورافکن به سپاهان هم دست باشگاه شارلوا است و آنها باید رضایتنامه این بازیکن را صادر کنند. سپاهان رسما برای جذب این ۲ بازیکن اقدام کرده و باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقاتی در روز‌های آینده رخ می‌دهد.

گفتنی است ابراهیمی که فصل پیش را در تیم الاهلی قطر سپری کرد، سابقه حضور در تیم سپاهان را دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر میزان استقلال سپاهان ابراهیمی قلعه نویی نورافکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مس رفسنجان در هفته بیست و چهارم لیگ که روز جمعه مقابل فولاد برگزار یم شود دو بازیکن غایب دارد.

علی عدنان به دلیل چهار کارته بودن بازی با فولاد را از دست داده است. همچنین محمد منتظر بازیکن عراقی مس با اجازه محرم نویدکیا سرمربی نارنجی پوشان به اردوی تیم ملی المپیک عراق ملحق شده تا در مسابقات انتخابی المپیک زیر 23 ساله های آسیا شرکت کند.

اگر تیم المپیک عراق بتواند از این مرحله عبور کند شاید غیبت های منتظر محمد دو هفته دیگر لیگ هم ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

مهستا اخباری

دیگر خبرها

  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند
  • سپاهان با سندروم همیشگی در دربی اصفهان
  • ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد
  • احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان
  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • حضور همزمان عادل، میثاقی و خیابانی پس از سال‌ها (+عکس)
  • فردوسی پور و میثاقی پس از سال ها با هم روبرو شدند + عکس | حضور همزمان در کنار خیابانی