Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@06:24:57 GMT

دشمنان با خیانت‌های خود درصدد ناامید كردن مردم هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۸۸۱۷

دشمنان با خیانت‌های خود درصدد ناامید كردن مردم هستند

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ آیت‌الله سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران، 25 مردادماه در هفدهمین یادواره شهدای جوشقان کاشان که در حرم حضرت محمد اوسط فرزند امیرالمؤمنین علی(ع) برگزار شد با تبریک سالروز ولادت امام هادی(ع)، گفت: دین‌مداری همیشه در تاریخ ایران هزینه داشت و شهدا با نثار ارزشمندترین نعمت، یعنی بذل جان خود را كه بالاترین هستی زندگی آنها بود در این راه فدا كردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دین‌مداری همیشه در تاریخ ایران هزینه داشت و شهدا با نثار ارزشمندترین نعمت، یعنی بذل جان خود را كه بالاترین هستی زندگی آنها بود در این راه فدا كردند وی افزود: همچنین دفاع از ارزش‌های دینی در طول تاریخ همراه با هزینه بود که مصداق عینی و بارز آن فداکاری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) با نثار جان، مال و... بود.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینكه امروز شاهد اوج توطئه‌های نظام سلطه علیه انقلاب هستیم، افزود: نظام ایران چه كار كرد كه دشمنان علیه نظام ما تا این حد دشمنی و شقاوت می‌كنند.
نماینده مردم استان كرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: به فضل خدا انقلاب به سرعت در حال حركت و پیشرفت است و به همین دلیل آمريكا که روز به روز به نیستی می‌رسد، مدام ایران را تهدید كرده و می‌كند.
خاتمی با بیان اینكه اتهام ایران چیست، چه گفتیم و چه كردیم كه دشمنی علیه ما ادامه دارد، اضافه كرد: اتحادیه اروپا و فرانسه به شیوه‌ای، و شبكه‌های ماهوره‌ای و فضای مجازی كه توسط بیگانگان مدیریت می‌شود نیز به شیوه دیگری ایران را تهدید می‌كنند.
وی با اشاره به اینكه انقلاب ایران شجره طیبه توانمندی دارد و دشمنان با خیانت‌های خود درصدد ناامید كردن مردم هستند، گفت: به ‌كوری چشم دشمنان و بدخواهان، نظام اسلامی ما روز به روز قوی‌تر خواهد شد، این انقلابی که اکنون الگوی تمام آزادگان جهان شده است.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینكه امروز دشمن در سه عرصه می‌خواهد مقاومت ملت ایران را درهم بشكند، تأكید كرد: در عرصه دین و ارزش‌های اسلامی دشمنان می‌خواهند مقاومت مردم را بشكنند كه به فضل خدا نخواهند توانست.
خاتمی با اشاره به اینكه دشمن تلاش دارد سبک زندگی ملت را تغییر دهد، اضافه كرد: سبک زندگی دینی، محرم و نامحرم دارد؛ اختلاط بین محرم و نامحرم، حرام است و دشمنان می‌خواهند این ارزش‌ها را بشكنند.
نماینده مردم كرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینكه انقلاب ایران محصول دین اسلام است، تصریح كرد: دشمنان می‌خواهند دین و روحانیت را بكوبند و در فضای مجازی هرچه می‌توانند دروغ علیه مراجع دینی، ائمه جمعه و روحانیت بیان كنند.
وی با اشاره به اینكه دشمن می‌خواهد صدای ملت را در بیاورد و به اقتصاد ضربه بزند، افزود: اقتصاد ایران بیمار است و درمان آن تحقق اقتصاد مقاومتی است كه مورد تأكید مقام معظم رهبری است.
اقتصاد ایران بیمار است و درمان آن تحقق اقتصاد مقاومتی است كه مورد تأكید مقام معظم رهبری است آیت‌‌‌الله خاتمی ادامه داد: تولیدكنندگان باید برای محصول با كیفیت و ملت هم باید به خرید كالای ایرانی تعصب داشته باشند كه این كار خنثی كردن توطئه‌های دشمنان است.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینكه دشمن در عرصه سوم، تلاش دارد مقاومت ملت را در عرصه سیاسی بشكند که به فضل خداوند تاکنون نتوانسته و نخواهد توانست، تأكید كرد: ملت به نظام‌شان اعتماد دارند و از صمیم قلب آن را دوست دارند و به صراحت می‌گوییم مستقل‌ترین كشور جهان ایران است و هیچ قدرتی حق ورود به حاكمیت ما را ندارد.
وی گفت: ملت در عرصه سیاسی در این 40 سال عمر انقلاب، 35 بار سرنوشت خود را با اجرای قانون اساسی رقم زد، رئیس جمهوری و نماینده مجلس و ... انتخاب كردند كه در تاریخ ایران این موضوع سابقه ندارد.
خاتمی تصریح كرد: خدمات و تلاش‌های خوبی در 40 سال اخیر در ایران انجام شد، بحمدالله در عرصه عدالت هم تلاش شده است که تلاش‌های رئیس جدید قوه قضائیه حاکی از احقاق حقوق مظلومان و ستادن حق آنان از حلقوم ستمگران به مال و ناموس ملت است.
وی با بیان اینكه دشمنان گردنه‌های سختی برای ما درست كردند، یادآور شد: ملت از این گردنه‌های سخت به‌خوبی عبور كردند، باید با اتحاد و انسجام ملی در تداوم انقلاب كه از آثار خون هزاران شهید است، تلاش كنیم.
در پایان این یادواره که جمعی از مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، مجتبی رمضانی، مداح اهل بیت(ع) به تکریم شهدا پرداخت و در سوگ حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) مرثیه‌سرایی کرد.
یادآور می‌شود، هفدهمین یادواره شهدای جوشقان استرک کاشان همراه با تشییع و وداع با شهید گمنام تازه تفحص شده در آستان مقدس امامزاده محمد اوسط(ع) برگزار شد.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: یادواره شهدا دشمن شهدا ایکنا انقلاب ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناامید کننده و تلخ | سپاهان در سالی که گذشت

سپاهان در سال 1402 باز هم موفق نشد جامی را ببرد

طرفداری | سپاهان سال خوبی را پشت سر نگذاشت.

سال 1402 برای سپاهانی مملو از اتفاقات تلخ مختلف بود. آن ها فصل گذشته فقط یک قدم تا قهرمانی فاصله داشتند تا اینکه در هفته بیست و هفتم مقابل ملوان و در دقایق پایانی دو امتیاز مهم را از دست دادند تا قهرمانی از دست برود.

از سوی دیگر سپاهان هرچند در نقل و انتقالات فوق العاده ظاهر شد و بازیکنان خوبی گرفت ولی در نهایت این تیم در لیگ برتر در یک مقطع شش باخت متوالی را ثبت کرد تا اتفاقات بد ادامه دار باشد.

سپاهان حالا در کورس بالانشین ها هم عقب مانده و علاوه بر آن از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم کنار رفت.

ژوزه مورایس و هواداران سپاهان امیدوارند سال 1403، سال آن ها باشد و هرچه سال 1402 تلخ بود، امسال برای شان اتفاقات خوبی رقم بخورد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بسکتبال ایران در سال ۱۴۰۲؛ ناکام و ناامید!
  • آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران درپایتخت مقاومت
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • واکنش جالب سحر دولت‌شاهی به شنیدن کلمه خیانت (فیلم)
  • ساختار نظام سلامت ایران یک ساختار توسعه یافته در کلاس یک دنیا است
  • دشمنان تلاش دارند چهره قم را تخریب کنند
  • عزم و اراده قوی مسئولان، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند 
  • ناامید کننده و تلخ | سپاهان در سالی که گذشت