Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلطفی گفت: مراسم رونمایی از طرح پوستر «پویش برگزاری ۱۱۰ جشن عید غدیر توسط هیات های مذهبی سراسر استان همدان به مناسبت نکوداشت غدیر خم برگزار می شود.

«جلال تلطفی » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:  مراسم رونمایی از طرح پوستر «پویش برگزاری 110 جشن عید غدیر» توسط هیات های مذهبی سراسر استان همدان  به مناسبت نکوداشت غدیر خم با حضور مدیر حوزه علمیه همدان «آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی»  عصر امروز (26 مرداد) در فرهنگ سرای راه کربلای همدان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول جامعه ایمانی مشعر با اعلام اینکه این دومین سال پیاپی است که مراسم روز غدیر با برگزاری 110 جشن به صورت همزمان در استان برگزار می شود اظهار داشت: در این برنامه که به صورت جبهه ای برگزار می شود 110 هیئت حسینی کنار هم گرد آمده اند تا با یک کار تبلیغی مشترک برنامه‌ای مناسب را برگزار کنند.

 

 وی با تاکید براینکه این برنامه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای جبهه سازی فرهنگی دربرابر جبهه دشمنان انجام می‌شود، ابراز کرد: ما در این عرصه از فضای پرتوان هیئت های حسینی استفاده می‌کنیم تا با حرکتی یکپارچه و هماهنگی جبهه‌ای مشترک تشکیل دهیم. 

 

 وی افزود: در این پویش مردمی 110 هیئت مذهبی فعال در استان اقدام به برگزاری مراسم جشن کرده و در نهایت هیئت‌های مذهبی همدان صبح عید غدیر به صورت مشترک در یک اجتماع بزرگ دعای ندبه را قرائت می‌کنند.

 

 وی تصریح کرد: قرار است در این جریان مردمی تمامی 110 هیئت برگزار کننده عید غدیرخم در مجالس خود به تبیین خطبه غدیر بپردازند .

 

وی با بیان اینکه می‌توان مراسم روز غدیر را مانند روز اربعین باشکوه و با تجمع میلیونی افراد برگزار کرد، عنوان کرد: باید برای تبدیل عید غدیر به یک مراسم باشکوه، منظم‌تر، اساسی‌تر و با برنامه‌تر پیش رویم، آن وقت می‌توانیم دربرابر همه کاستی‌ها بایستیم و مانع از سواستفاده دشمنان شویم.

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه گلپایگان خطبه نماز جمعه اردبیل خراسان جنوبي وزیر کشور آیت الله آ میراحمد تقوی غدیر امام جمعه عید غدیر هیات های مذهبی جشن غدیر خم استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، روز سه شنبه مراسم تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی ماه مبارک رمضان در شهرستان ایلام با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان، مدیران کل تبلیغات اسلامی و صدا وسیمای مرکز ایلام و فعالان قرآنی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار در مراسم تجلیل از فعالان و برنامه سازان قرآنی ماه مبارک رمضان، رویکرد تحولی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان در عدالت رسانه‌ای و ترویج ارزش‌ها و معارف قرآنی را مورد توجه و تمجید قرار داد و تاکید کرد: صدا و سیمای استان ایلام در ماه مبارک رمضان با تولید برنامه‌های معارفی و قرآنی و پوشش زنده ترتیل خوانی و تفسیر قرآن و برنامه شب‌های قدر نقش بسزایی در توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در جامعه داشت.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خواستار برنامه سازی و معرفی فعالان قرآنی در صدا و سیما شد.

کد خبر 6086942

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • جشن عبادت ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان همدان
  • واکنش استقلال خوزستان به لغو دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در ورزشگاه غدیر
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • برگزاری اولین مسابقه اهداف پروازی سال ۱۴۰۳