Web Analytics Made Easy - Statcounter

ای اف سی، گزارش ویژه‌ای درباره دیدار فینال جام باشگاه‌های فوتسال آسیا میان تیم‌های مس سونگون ایران و ناگویا اوشنز ژاپن منتشر کرد.

به گزارش شریان نیوز،  دیدار فینال جام باشگاه‌های فوتسال آسیا ۲۰۱۹ امروز شنبه از ساعت ۱۵:۳۰ بین تیم‌های مس سونگون ایران و ناگویا اوشنز ژاپن، برگزار خواهد شد.

در آستانه این دیدار سرنوشت ساز سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی به معرفی ۲ مهره کلیدی این ۲ تیم پرداخت و مهدی جاوید ستاره مس سونگون و پپیتا ستاره برزیلی نماینده ژاپن را مهره‌های تعیین کننده این دیدار معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است، مس سونگون ورزقان و ناگویا اقیانوس که روز شنبه در فینال مسابقات فوتسال باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۹ در بانکوک آرنا به مصاف هم خواهند رفت، روی ستاره‌های خود به ترتیب مهدی جاوید و پپیتا حساب خواهند کرد.

جاوید و پپیتا هر ۲ با ۷ گل زده در راهیابی تیم‌های خود به فینال نقش محوری داشته اند.

علاوه بر عنوان قهرمانی، تکلیف جایزه بهترین گلزن بازی‌ها نیز در روز پایانی مسابقات مشخص می‌شود. این مسابقه میدانی برای نمایش قدرتمندترین مهاجمان رقابت‌های قاره‌ای فراهم می‌سازد.

در حالی که پپیتا برزیلی از ابتدای مسابقات در شرایط خوبی قرار گرفته است، جاوید در زمان مناسبی برای مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی به اوج خود رسیده است.

جاوید روز پنجشنبه در پیروزی ۷ بر ۳ مس سونگون برابر AGMK ازبکستان در مرحله نیمه نهایی، هتریک کرد و همان فرمی را نشان داد که او را به با ارزش‌ترین بازیکن مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۸ تبدیل کرده است.

ثبات پپیتا برای قهرمان سه دوره مسابقات فوتسال آسیا ارزشمند بوده است. این بازیکن ۳۰ ساله در دیدار مرحله گروهی با مس سونگون گل پیروزی بخش ناگویا را در وقت اضافه به ثمر رساند.

با این وجود، فقط این ۲ بازیکن در کورس تصاحب جایزه بهترین گلزن نیستند، کازویا شیمیزو از تیم تایی سون نام نیز هفت گله است.

او هم فرصتی برای اضافه کردن به تعداد گل‌های خود دارد، زیرا این باشگاه ویتنامی روز شنبه در رده بندی با AGMK FC ازبکستان روبرو خواهد شد.

فرهاد فخیم کاپیتان مس سونگون، ترن تایی هوی از سون نام و داورون چوریف و اکبر عثمونوف از AGMK که هر کدام ۵ گل زده اند، نیز برای دریافت جایزه بهترین گلزن مسابقات صاحب شانس هستند.

تیم مس سونگون در گروه اول رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا با تیم‌های الظفره امارات، کاظمه کویت و ناگویا اوشنز ژاپن همگروه بود و در پایان دیدار‌های مرحله گروهی توانست با شکست نماینده‌های امارات و کویت و کسب ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات صعود کند.

مسی‌ها در مرحله حذفی با تیم بانک بیروت دیدار کردند و موفق شدند نماینده لبنان را هم با شکست بدرقه کنند.

مس سونگون در مرحله نیمه نهایی به مصاف AGMK ازبکستان رفت و در پایان توانست این تیم را هم شکست دهد و مقتدرانه به فینال جام باشگاه‌های فوتسال آسیا صعود کرد.

بازیکنان تیم فوتسال مس سونگون حال باید در فینال بار دیگر به مصاف ناگویا اوشنز ژاپن بروند و در صورت پیروزی برابر این تیم، هم انتقام شکست خود را در مرحله گروهی می‌توانند بگیرند و هم می‌توانند برای دومین سال متوالی عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

تیم مس سونگون، سال گذشته در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در کشور اندونزی موفق شد که در فینال تیم تای سون ویتنام را شکست دهد و برای اولین بار فتح جام باشگاه‌های آسیا شود.

در طرف مقابل تیم ناگویا اوشنز ژاپن در گروه اول این مسابقات با تیم‌های مس سونگون، کاظمه کویت و الظفره امارات همگروه بود. این تیم موفق شد با پیروزی مقابل هر ۳ تیم و کسب ۹ امتیار مقتدرانه به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها صعود کند.

این تیم در مرحله حذفی به مصاف واموس اندونزی رفت و توانست نماینده اندونزی را هم با شکست بدرقه کند و خود را به مرحله نیمه نهایی مسابقات برساند.

ناگویا اوشنز ژاپن در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم تای سون نام ویتنام (نائب قهرمان دوره قبل این رقابت ها) رفت و در پایان موفق شد که نماینده ویتنام را هم شکست دهد.

دیدار تیم‌های فوتسال مس سونگون ایران و ناگویا اوشنز ژاپن امروز شنبه ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود.

همچنین در دیدار رده بندی این مسابقات تیم‌های AGMK ازبکستان و تای سون نام ویتنام برای کسب عنوان سومی و چهارمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتسال ایران در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا تایلند ۲۰۲۴ با پیروزی ۴ به صفر برابر کویت به عنوان تیم نخست از گروه D به مرحله یک چهارم پایانی صعود کرد.   تیم ایران که در این دیدار با ترکیب سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی مقابل حریف خود صف‌آرایی کرده بود بازی را با حملات پر دامنه آغاز کرد و در دقیقه ۸ بازی با نفوذ زیبای علی اکرمی و ضربه او که به مدافع برخورد کرد به گل اول دست پیدا کرد.    در دقیقه ۱۶ بازی باز هم فشار ایران و دفاع بسته کویت باعث شد که شلیک سالار آقاپور پس از برخورد به مدافع کویتی به گل تبدیل شود.   در حالیکه تنها دو ثانیه از پایان نیمه نخست باقی مانده بود، سعید احمدعباسی با توپ‌ربایی زیرکانه از میانه میدان دروازه کویت را گشود تا شاگردان شمسایی با پیروزی سه بر صفر به رختکن بروند.   در حالیکه ۱۳ دقیقه از نیمه دوم بازی گذشته بود با اعلام ضربه پنالتی به سود ایران سعید احمدعباسی گل دوم خود و گل چهارم ایران را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به سود ایران به پایان برسد و شاگردان شمسایی با کسب ۹ امتیاز و قرار گرفتن در صدر جدول گروه D مسابقات به دور بعد راه یابند.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم پایانی جام ملت‌های آسیا به مصاف قرقیزستان می‌رود.    دیدار دو تیم ساعت ۱۲:۳۰ چهارشنبه هفته جاری پنجم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات