Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@07:42:08 GMT

قلعه‌نویی؛ مرد همیشه معترض فوتبال ایران!

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۹۳۰۳

قلعه‌نویی؛ مرد همیشه معترض فوتبال ایران!

به گزارش پارسینه، این‌روزها امیر قلعه نویی یکی از منتقدین درجه یک کمیته انضباطی و احکام آن است چرا که به اعتقاد سرمربی سپاهان احکامی که در این کمیته داده می شود قانونی نیست.

امیرقلعه‌نویی، سرمربی تیم سپاهان اصفهان در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی مردم و ورزش درباره وضعیت تیمش و همچنین لیگ نوزدهم صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در اعتراض به حکم محرومیت یک جلسه ای خود اینگونه توضیح می دهد:« این حکم برای من جای تعجب دارد. آقای حسن‌زاده شما خودت و خانواده‌ات را بگذار به جای خانواده من که چقدر من فحش خوردم. چرا من باید یک جلسه محروم و جریمه مالی شوم؟ در آیین‌نامه انضباطی آمده قبل از صدور رای، فرد مورد حکم باید دفاعیه داشته باشد که به غیر از این حکم، هیچ حکم دیگری را لحاظ نکرده است. آقای حسن‌زاده اگر حب و بغضی نسبت به من داری سر تیم من خالی نکن! فصل گذشته سیاوش یزدانی صحبت‌هایی مطرح کرد که به سرعت به خاطر آنها محروم شد اما این سرعت صدور حکم برای تیم‌های دیگر اتفاق نیفتاد».

هرچند بسیاری عقیده دارند کمیته انضباطی درخصوص قلعه نویی مماشات کرده و پیرامون تهمت هایی که او درباره قهرمان لیگ و مهندسی آن زده بازخواست نشد.

همچنین سرمربی سپاهان خبر مذاکره با امید نورافکن و امید ابراهیمی را به صورت ضمنی تایید کرد اما امضای قرارداد با این بازیکنان را به روزهای آتی موکول کرد:« هر کسی دوست دارد این بازیکنان را داشته باشد. امید نورافکن از نوجوانی و امید ابراهیمی هم در سال‌های دور شاگرد من بوده‌اند. انتقال این دو بازیکن اگر نهایی شد اعلام می‌کنیم اما هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است».

در پایان قلعه نویی خبر مذاکره با استقلال پیش از حضور استراماجونی را به صورت قطعی رد کرد:« اصلا چنین چیزی نبوده. من استقلال را دوست دارم اما در سپاهان راحت هستم. از مردم سپاهان و تیم سپاهان تشکر می‌کنم که شرایط را برای من فراهم کردند اگر هم مساله‌ای بوده من دوست داشتم در سپاهان بمانم چون قرار است دانه‌هایی که در سپاهان کاشتم را برداشت کنم».

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد.

به گزارش فارس، پس از انتخاب حسین عبدی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان، مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فنی که ریاست آن را مجید جلالی در اختیار دارد، عملکرد گزینه‌های مختلف را برای هدایت تیم نوجوانان بررسی کردند.

یکی از نفرات مدنظر جلالی برای سرمربیگری تیم زیر ۱۷ سال حمید مطهری، مربی فعلی تیم ملی بزرگسالان کشورمان بود و برهمین اساس پیش از عید نوروز رئیس کمیته فنی و مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال ایران به دستیار سابق خود در تیم‌های سایپا، پیکان و نساجی چنین پیشنهادی را مطرح کرد.

هفته گذشته نیز جلالی نشستی را با مطهری برگزار کرد که او پس از مخالفت ابتدایی خود، در این جلسه رسما دلایلش برای قبول نکردن این پیشنهاد را توضیح داد.

مطهری که نقش مهمی در برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان دارد، امروز نیز با نظر امیر قلعه‌نویی راهی انزلی شد و دیدار ملوان و سپاهان که با برتری ۲ بر یک شاگردان مورایس تمام شد، تحت نظر قرار  داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حسین عبدی: جام ملت ها؟ هدف مان قهرمانی در جام جهانی است!

دیگر خبرها

  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت
  • دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی برای یک همایش
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی و جلالی
  • دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره
  • دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا
  • دعوت از قلعه‌نویی در گردهمایی بزرگ مربیان قاره