Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@11:37:36 GMT

مهاجم آفریقایی در تمرین نفت مسجدسلیمان حاضر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۹۴۰۲

مهاجم آفریقایی در تمرین نفت مسجدسلیمان حاضر شد

مهاجمی از قاره آفریقا در تمرین تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان حضور یافت تا در صورت تأیید سرمربی این تیم، با نفتی‌ها قرارداد امضا کند. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اعضای تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که برای دیدار دوستانه مقابل پارس جنوبی جم به تهران آمده بودند، تا فردا (یکشنبه) در تهران حضور دارند و سپس جهت آماده‌سازی خود برای بازی هفته نخست مقابل سپاهان، عازم مسجدسلیمان می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقابل نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی برنده نداشت

همچنین ممدو کولیبالی مهاجمی از قاره آفریقا به ایران آمده است و در تمرینات نفتی‌ها حضور دارد. کولیبالی که در دیدار دوستانه شاگردان مهدی تارتار مقابل پارس جنوبی نیز به میدان رفت، در صورت رضایت سرمربی نفتی‌ها از او، با باشگاه نفت مسجدسلیمان قرارداد می‌بندد.

زردپوشان شهر مسجدسلیمان روز پنجشنبه در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، میزبان سپاهان خواهد بود که هنوز ورزشگاه برگزاری این دیدار مشخص نیست.

انتهای پیام/

R1402/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نفت مسجد سلیمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای بازی فردای داماش گیلان رایگان است

علیرضا وهابی، مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال گیلان گفت: با توجه به درخواست و پیشنهاد باشگاه داماش، تماشای این دیدار برای هواداران رایگان است و بلیت فروشی نیز انجام نمی‌شود و علاقه‌مندان این بازی را از نزدیک می‌توانند به صورت رایگان تماشا کنند.

او افزود: تیم‌های فوتبال داماش گیلان و چادرملوی اردکان از ساعت ۱۷ فردا (دوشنبه ۲۷ فروردین ماه) در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال گیلان با بیان اینکه این دیدار در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود، تصریح کرد: با توجه به شرایط نامساعد تیم فوتبال داماش در جدول رده بندی، این تیم نیاز به پیروزی در این دیدار خانگی دارد و حضور گسترده طرفداران می‌تواند داماش را در این امر یاری کند.

به گفته وهابی، علی صفایی قضاوت داوری بازی تیم‌های داماش گیلان و چادرملوی اردکان را برعهده خواهد داشت، ضمن اینکه علی‌اکبر نوری و علی فراهانی به عنوان کمک داور، شاهین یزدانی به عنوان داور چهارم و محمدرضا ابوالفضلی به عنوان ناظر گروه داوری در این بازی حضور دارند.

تا پایان هفته بیست و ششم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است؛ تیم چادرملوی اردکان با کسب ۵۵ امتیاز در رتبه دوم و تیم داماش با کسب ۱۹ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی
  • آخرین تمرین تیم فوتبال تراکتور با حضور پاکو خمز
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود
  • لیگ یک: برد ۶ امتیازی دریا بابل در دربی قعرنشین‌ها
  • جام آزادگان / برتری دریا بابل و نفت مسجدسلیمان
  • لیگ دسته اول فوتبال| برتری دریا بابل و نفت مسجدسلیمان
  • تماشای بازی فردای داماش گیلان رایگان است
  • برتری «اورنبورگ » در حضور لژیونر ایرانی