Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@14:04:22 GMT

مهاجم آفریقایی در تمرین نفت مسجدسلیمان حاضر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۹۶۳۶

مهاجم آفریقایی در تمرین نفت مسجدسلیمان حاضر شد

به گزارش وانانیوز، 

اعضای تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که برای دیدار دوستانه مقابل پارس جنوبی جم به تهران آمده بودند، تا فردا (یکشنبه) در تهران حضور دارند و سپس جهت آماده‌سازی خود برای بازی هفته نخست مقابل سپاهان، عازم مسجدسلیمان می‌شوند.

همچنین ممدو کولیبالی مهاجمی از قاره آفریقا به ایران آمده است و در تمرینات نفتی‌ها حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولیبالی که در دیدار دوستانه شاگردان مهدی تارتار مقابل پارس جنوبی نیز به میدان رفت، در صورت رضایت سرمربی نفتی‌ها از او، با باشگاه نفت مسجدسلیمان قرارداد می‌بندد.

زردپوشان شهر مسجدسلیمان روز پنجشنبه در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، میزبان سپاهان خواهد بود که هنوز ورزشگاه برگزاری این دیدار مشخص نیست.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)

تمرین امروز پرسپولیس با میهمانان ویژه برگزار شد.

به گزارش فارس، سرخپوشان ایران در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فوتبال بانوان (عکس) نتايج دور برگشت ليگ برتر فوتبال بانوان

دیگر خبرها

  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • رضاییان دیدار با پرسپولیس را از دست داد
  • پیروزی یک نیمه‌ای ملوان با گلزنی دوباره سلیمانی
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر