Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفت اثر نمایشی جدید با پایان گرفتن نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز می‌کنند. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر خبر داد با پایان گرفتن نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی  هفت اثر نمایشی جدید در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که نمایش «لانچر5» به کارگردانی مسعود صارمی و پویا سعیدی که از چندی پیش در تالار سایه روی صحنه رفته بود نظر به استقبال قابل توجه تماشاگران از روز سه شنبه 29 شهریور  تا دو هفته دیگر به اجرای خود در این تالار ادامه می دهد.

در تالار چهارسو نمایش «آرش» به نویسندگی و کارگردانی گلچهر دامغانی و بازی  مریم معینی، اروین گالستیان، مجتبی فلاحی، بنفشه ریاضی، میرحسین نونچی، محمد ابوالحسنی، عرفان رحیمی، مصطفی پروین، علی عسکری، مهدی تاجیک، مینا حبیبی از روز دهم شهریور اجرای خود را آغاز می کند. این اثر نمایشی از تاریخ یاد شده ساعت 17:15 به مدت زمان 85 دقیقه و قیمت بلیت 35 هزار روی صحنه می‌رود.

در همین تالار نمایش «رگ» به نویسندگی ایوب آقاخانی، فرهاد امینی، ویدا دانشمند و کارگردانی ایوب آقاخانی از روز دوشنبه چهارم شهریور ساعت 19:30 با مدت زمان 95 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان روی صحنه می‌رود. در این نمایش برزو ارجمند، وحیدآقاپور، عرفان ابراهیمی، محسن بهرامی، بهناز بستان دست، الهه شه پرست، هلن بهرامی به عنوان بازیگر حضور دارند.

«شکم» عنوان نمایش جدید دیگری به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی است که از روز جمعه اول شهریور در تالار قشقایی روی صحنه می رود. در این نمایش که از تاریخ یاد شده ساعت 18 به مدت زمان 65 دقیقه و قیمت بلیت 30 هزار تومان روی صحنه می‌رود، حامد تاج بخارایی، مهناز میرزایی، لیلا میناوند، کیوان احمدی و احمد جعفری به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «اسکرین شات» به نویسندگی و کارگردانی ندا قربانیان  و بازی حمیدرضا معدن کن، محمود حقیری، ندا قربانیان، سحرناز عباس زاده، سید فراز تجلی، مسعود بیگلری، ریحانه یزدان یار، مرتضی مرادی هم نمایش جدید تالار قشقایی است که از روز جمعه اول شهریور ماه اجرای خود را آغاز می‌کند. این نمایش از تاریخ یاد شده ساعت 20 با مدت زمان70 دقیقه و قیمت بلیت 30 هزار تومان پذیرای دوستداران تئاتر است.

تالار سایه مجموعه تئاتر شهرهم از روز چهارشنبه 30 مرداد همزمان با اجرای نمایش «لانچر5» به نویسندگی و کارگردانی مسعود صارمی و پویا سعیدی که به دلیل استقبال تماشاگران تا دو هفته دیگر روی صحنه است، نمایش جدید دیگری با نام «ستارشناس» به نویسندگی و کارگردانی اصغر نوری ساعت 18:30 به مدت زمان 75 دقیقه  و قیمت بلیت 35 هزار تومان روی صحنه می‌رود.

در کارگاه نمایش هم نمایش «تصعید» به نویسندگی ناهید وثیقی، مصطفی اوصانلوی، کارگردانی محمد صاحبی و بازی‌دهندگی آوا عقدایی، مهگل صابری، مهنوش نراقی از روز پنجشنبه 31 مرداد ساعت 18 به مدت زمان 45 دقیقه و قیمت بلیت 20 هزار تومان اجرای خود را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/

R1369/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تئاتر شهر تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تئاتر شهر تئاتر تئاتر شهر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش ۴ اثر در ششمین پاتوق فیلم کوتاه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فیلم‌های کوتاه «زوزه»، «پَر ویز»، «کورتیزول» و «فلس»، در ششمین جلسه از نهمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روی پرده سینما بهمن می‌روند و با حضور مرتضی‌علی عباس‌میرزایی، نقد و بررسی می‌شوند.

مرتضی‌علی عباس‌میرزایی، نویسنده و منتقد سینما، به‌عنوان کارشناس این جلسه، پس از اکران آثار با کارگردان‌های فیلم‌های کوتاه به نمایش درآمده به گفتگو می‌نشیند و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

«زوزه» فیلمی است به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی امیر نجفی. «پَر ویز» به نویسندگی و کارگردانی پیمان فخرایی ساخته شده و کاوه فخرایی این فیلم کوتاه را در ژانر فانتزی تهیه و تولید کرده است. «کورتیزول» را دانیال نوروَش، نویسندگی و کارگردانی کرده و به‌تهیه‌کنندگی کردمان پویش، در ژانر درام ساخته شده است. «فلس» اثری درام است به‌نویسندگی و کارگردانی هومن نادری. انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر اصفهان، مولود معظمی و دینا اثباتی، تهیه‌کنندگان این اثر هستند.

ششمین جلسه فصل نهم پاتوق فیلم کوتاه با همکاری موسسه فرهنگی، تبلیغاتی بهمن سبز - پخش رویش، یکشنبه ۲ اردیبشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی بهمن برگزار می‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

دیگر خبرها

  • نمایش «توافق نامه» در «بسته پیشنهادی»
  • اعلام جدول اجرای نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر رضوی
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • نمایش ۴ اثر در ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • اجرای نمایشی که ستاره پسیانی دید و به آتیلا پسیانی تقدیم شد
  • اجرای «هیدن» به آتیلا پسیانی تقدیم شد
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا