Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اصفهان، همایش رایگان انتخاب رشته آزمون سراسری با استقبال گسترده داوطلبان، در تالار بین المللی امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شد.

در این همایش که همراه با حضور تعدادی از خانواده داوطلبان، برگزار شد، در ابتدا فیلم کوتاهی از توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان و استان اصفهان نمایش داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با حضور مشاور تحصیلی دانشگاه ضمن ارائه توضیحاتی کامل درباره انتخاب رشته، در قالب پرسش و پاسخ، به مدت 4 ساعت، سوالات داوطلبان مورد تحلیل و پاسخ قرار گرفت.

عمده سوالات داوطلبان در این همایش، درباره نحوه انتخاب رشته در دانشگاه های دولتی، کیفیت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، شرایط قبولی در رشته های پزشکی و نحوه انتخاب رشته در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی بود.

در این همایش، به آینده کاری رشته های کشاورزی به عنوان یکی از مهم ترین رشته های دانشگاهی، کیفیت بالای رشته های زیر گروه کشاورزی و آینده شغلی این رشته ها بویژه رشته مهندسی صنایع غذایی، آینده رشته هایی مانند مهندسی آب، زبان و ادبیات فرانسه اشاره شد.

لازم به ذکر است مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با تجربیات چند ساله در طول سال اقدام به برگزاری نشست هایی با دانش آموزان و خانواده ها در زمینه هدایت تحصیلی و انتخاب رشته می کند و در ایام ثبت نام های ورودی دانشگاه ها و انتخاب رشته، همه روزه به صورت حضوری و یا از طریق ارتباطات تلفنی(35354215 ـ 35354049 ـ031) و شبکه های پیام رسان پاسخگوی سوالات داوطلبان گرامی می باشد.

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل مشاهده است.
افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب (رشته) از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، باید از روز شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ تا روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته‌محل در صورت وجود) با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام کنند.
به متقاضیان توصیه می‌شود؛ ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام کنند.
اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و ...) در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.
داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام کنند.
داوطلبانی که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های غیر روزانه شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب هر یک از کدرشته‌محل‌های مربوط به دانشگاه‌های: امام صادق (ع)، جامع امام حسین (ع) و علوم انتظامی امین هستند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم مطابق توضیحات انتهای دفترچه، می‌توانند کدرشته‌محل‌های مربوط به دوره‌های روزانۀ فقط دانشگاه‌های مذکور را با توجه به مجموعه امتحانی خود نیز انتخاب کنند.

دیگر خبرها

  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟ 
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری