Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@16:28:44 GMT

قرعه‌کشی مرحله اول جام‌حذفی فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۹۸۸۰

قرعه‌کشی مرحله اول مسابقات جام حذفی فوتبال امروز صبح (شنبه) در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد. ناطقان: در این مرحله نماینده استان‌ها به رقابت می‌پردازند و از ۳۲ نماینده حاضر، ۲۴ نماینده اعلام آمادگی کردند و تیم‌ها حریفان خود را شناختند.

در این قرعه‌کشی نماینده‌ها به علت سهولت در مسیر رفت و آمد تیم‌ها به شش منطقه چهار تیمی هم‌جوار تقسیم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به این ترتیب برنامه مرحله اول مسابقات جام حذفی به شرح زیر است:

شهید اورکی اسلامشهر - پاراگ تهران

دریای حربده محمود آباد - نماینده سمنان

نماینده کردستان - رعد محلات مرکزی

مهرگان دره شهر ایلام - ذوب و فلزات همدان

رضوانی اصفهان - پیام اسپارت اردل چهار محال بختیاری

سوهان محمد قم - اتحاد قلعه رئیسی کهگیوله و بویراحمد

صفیر نوین آبیک قزوین- سردار جنگل گوراب زرین

شهرداری خدابنده - شهرداری بیله سوار

هیات فوتبال ایرانشهر - طلای سرخ قائنات

شهرداری بردسکن خراسان رضوی - شهرداری ریگان کرمان

استقلال نوین ماهشهر - سیراف کنگان بوشهر

عقاب شیراز - ملوان کیش منبع: ایسنا برچسب ها: قرعه کشی ، مرحله اول ، جام حذفی ، فوتبال

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قرعه کشی مرحله اول جام حذفی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!

به گزارش همشهری‌آنلاین، بارسلونا ثابت کرد اشتیاق هواداران و تعصب بازیکنانش برای پیروزی کافی نیست. تیفوسی‌های این باشگاه شب پیش از مسابقه تا دیروقت جلوی هتل محل اقامت پاری‌سن‌ژرمن سروصدا راه انداختند، در روز مسابقه امباپه و دمبله را به‌شدت هو کردند و با عروسک خوک و چاپ اسکناس به استقبال بازیکن سابق‌شان رفتند تا به او نشان دهند جواب خیانت چیست. آنها اتوبوس تیم خودی را با پاری‌سن‌ژرمن اشتباه گرفتند و به‌اشتباه به سمت اتوبوس خودی هم حمله کردند. از همه مهم‌تر آرائوخو که مدتی است تصور می‌کند با خشونت و حمله وحشیانه به بازیکنان حریف تعصبش را به هواداران نشان می‌دهد، با اخراج در دقیقه‌۳۰ و زمانی که تیمش یک بر صفر و در مجموع رفت و برگشت با ۲‌گل از حریف پیش بود، پیروزی را به تیم میهمان تقدیم کرد.

مدافع اروگوئه‌ای که خودش را به‌عنوان یک پدیده و استعداد بزرگ معرفی کرده بود و از او به‌عنوان پویول جدید یاد می‌شد، مدتی است در افت به‌سر می‌برد و انگار در باد این لقب خوابیده است. او پیش از خطای منجربه‌اخراج روی بارکولا، ۲‌بار دیگر هم برای تصاحب توپ خشونت به خرج داد و داور با او مدارا کرد. حالا خیلی‌ها او را مقصر اصلی شکست مقابل پاریس می‌دانند چون با یک اقدام کودکانه هم تیم را از وجود خودش و تعداد برابر بازیکن محروم کرد و هم باعث شد یامال که خطرناک‌ترین بازیکن تیم بود، از بازی بیرون کشیده شود و جای خود را به یک مدافع به نام اینیگو مارتینس بدهد. حاصل تمام این اتفاقات شکست ۴ بر یک و تحقیرآمیز بارسا در خانه و خداحافظی با لیگ قهرمانان بود.

بازیکنان بارسا تا دقیقه ‌۱۱ نتوانستند ۳‌پاس پیاپی به‌هم بدهند؛ اما با وجود این در دقیقه‌۱۲ به گل رسیدند. آنها قبل از دریافت کارت قرمز فقط ۳۷.۱‌درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند و در نهایت تنها با ۳۲.۷‌درصد مالکیت توپ، شب را به پایان بردند که کمترین میزان مالکیت توپ آنها در لیگ قهرمانان اروپا است.

بارسلونا بیش از هر تیم دیگری در لیگ قهرمانان اروپا به‌دست پاری‌سن‌ژرمن حذف شده؛ یک‌چهارم‌نهایی (۹۵-۱۹۹۴)، یک‌هشتم‌نهایی (۲۱-۲۰۲۰) و یک‌چهارم‌نهایی (۲۴-۲۰۲۳).

کیلین امباپه بیشتر از هر تیم دیگری در لیگ قهرمانان برابر بارسلونا گلزنی کرده (۶گل) و تنها توماس مولر با ۸‌گل زده برابر آبی‌واناری‌ها بیشتر از ستاره فرانسوی به این تیم گل زده است.

امباپه با ۵۳بازی کمتر از زلاتان در لیگ قهرمانان اروپا به تعداد گل‌های ستاره سوئدی (۴۸) در این مسابقات رسید.

امباپه با ۲گل به بارسا، پنجاهمین مشارکت خود روی گل را در تمام رقابت‌های این فصل (۴۱گل و ۹پاس‌گل) ثبت کرد که بهترین نرخ در ۵لیگ برتر اروپا و ۴۱گل او بالاترین تعداد گل در میان تمام بازیکنان ۵لیگ برتر اروپا است.

امباپه در پاسخ به این سوال خبرنگاران که آیا قهرمانی PSG می‌تواند تصمیم او برای آینده را تغییر دهد گفت: «نه، نه، نه.»

بهترین گلزنان خارج‌ازخانه دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا؛ رونالدو (۳۹بازی و ۲۳گل)، امباپه (۱۲بازی و ۱۵گل) و بنزما (۳۴بازی و ۱۴گل).

کیلیان امباپه در هر ۵بازی اخیر خارج‌ازخانه خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل حریفان اسپانیایی موفق به گلزنی شده و در کنار کریستیانو رونالدو در مقابل تیم‌های آلمانی، دومین رکورددار گلزنی یک بازیکن به تیم‌های یک کشور در بازی‌های خارج‌ازخانه به‌حساب می‌آید.

انریکه در سال۲۰۱۷ وقتی سرمربی بارسلونا بود، با بارسا به پاریس کام‌بک زد و امسال با پاریس به بارسا کام‌بک زد.

دمبله هم انتقام سختی از تیم سابقش گرفت. او رفت و برگشت ۲گل زیبا به بارسا زد و خوشحالی کرد تا ثابت کند هیچ عرقی به هیچ تیمی ندارد. او در ۳۳بازی این فصل مقابل سایر تیم‌ها یک‌گل زده بود و حالا در ۲بازی، ۲گل به تیم سابق زده است. او فقط در بارسلونا بلد بود مصدوم شود و حالا بدون کوچک‌ترین مشکلی بازی می‌کند.

لوئیس انریکه نخستین سرمربی سابق بارسلونا است که تیم اسپانیایی را از مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد و سومین مربی اسپانیایی پس از رافائل بنیتس با لیورپول در فصل۰۷-۲۰۰۶ (مرحله یک‌هشتم‌نهایی) و ویسنته دل‌بوسکه با رئال‌مادرید در فصل۰۲-۲۰۰۱ (نیمه‌نهایی) است که موفق به حذف این تیم شده است.

تنها ۲‌بار بارسلونا ۴گل یا بیشتر در یک بازی حذفی لیگ قهرمانان در خانه دریافت کرده که هر دو بار حریف آنها پاری‌سن‌ژرمن بوده است.

لمینه یامال، وینگر بارسلونا با پاس‌گلی که به رافینیا داد، جوان‌ترین بازیکنی شد که در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا روی یک گل تاثیر می‌گذارد؛ با ۱۶‌سال و ۲۷۸روز سن.

با حضور پائو کوبارسی (۱۷) و لمینه یامال (۱۶) به همراه وارن زائر امری (۱۸) از پاری‌سن‌ژرمن، این اولین‌باری بود که ۳بازیکن ۱۸‌ساله یا کمتر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتند.

کد خبر 845364 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها تیم بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا

دیگر خبرها

  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!
  • تساوی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان
  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟
  • مهدی: امتیازات برابر باشد قهرمان لیگ با تفاضل گل مشخص می‌شود
  • قهرمان جام حذفی و سهمیه عجیب لیگ نخبگان