Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:56:15 GMT

۱۰۰۰ جلد کتاب به روستاهای شهرستان ری اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۰۱۵۱

۱۰۰۰ جلد کتاب به روستاهای شهرستان ری اهدا شد

به گزارش ایرنا،سید حسن صفوی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این فعالیت‌های فرهنگی در راستای انعقاد تفاهم نامه بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با ۱۵ دهیاری انجام شده و طرفین برنامه‌های مختلفی برای ارتقای سطح مطالعه در روستاها برگزار کرده اند.

وی تصریح کرد: تاکنون با ۱۵ دهیاری شهرستان ری تفاهم نامه کتابخوانی منعقد شده است و تا پایان تابستان امسال تمامی روستاهای ری از این طرح بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ارشاد ری عنوان کرد: برنامه‌های کتابخوانی زیادی در سطح این شهرستان در حال انجام است و در سال جاری، ری شاهد خیزش فرهنگ کتابخوانی خواهد بود تا عنوان پایتخت کتاب ایران به این شهرستان تعلق گیرد.

وی یادآور شد: راه اندازی کافه کتاب در روستای عماد آور، برگزاری نمایشگاه کتاب، استقرار کتابخانه اتوبوسی در روستای تقی آباد و تپه زنک و نامگذاری یک مدرسه به نام «یارمهربان» برای  ترویج کتابخوانی در روستاهای شهرستان ری انجام شده است.

صفوی افزود: برنامه‌های مختلف و ابتکارات زیادی در این حوزه انجام شده تا پایتخت کتاب ایران نصیب شهرستان ری شود.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با ۱۲۴ روستا و جمعیتی حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

۷۲۴۷/۶۰۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود

سید مسعود حسینی، درباره اولویت‌های شهرداری در سال ۱۴۰۳، اظهار داشت: در شهرداری همدان بر اساس سیاست‌گذاری انجام شده امسال شاهد بروز و ظهور مقدماتی که انجام شده خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شعار ابتدای دوره ما این بود که از خام‌فروشی و فروش قطعات زمین فاصله بگیریم، افزود: در همین راستا ابتدای سال را با دو پروژه‌ای که در بحث سرمایه‌گذاری است در منطقه چهار همدان آغاز کردیم ضمن اینکه اراضی در دست شهرداری را با محوریت سرمایه‌گذاری برای آینده همدان تخصیص می‌دهیم.

شهردار همدان، عنوان کرد: حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد زمین‌هایی که در شهرداری داریم برای جذب سرمایه‌گذار فراخوان می‌شود، همچنین به دنبال جلب مشارکت‌های مردمی برای پیشبرد اهداف در این زمینه در تلاش هستیم.

حسینی با بیان اینکه فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای پارک آبی همدان برگزار شده تا سرمایه‌گذار مناسب طرح پیدا شود عنوان کرد: امیدواریم امسال بالغ بر هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در همدان انجام شود که بستر لازم برای آن فراهم شده است تاکید داریم تا اتفاقاتی که در حوزه سرمایه گذاری و گردشگری در همدان رقم می‌خورد با مشارکت مردم باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  •  اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتابخوانی ترغیب کنند