Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@14:57:57 GMT

نوجوانان ایران به مصاف عراق می‌روند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۰۲۴۴

نوجوانان ایران به مصاف عراق می‌روند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال نوجوانان ایران از 27 تا 31 شهریور در مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی زیر 16‌سال آسیا شرکت خواهد کرد. به این منظور دور جدید اردوی این تیم با حضور 33 بازیکن در مرکز ملی فوتبال درحال پیگیری است. با دعوت 33 بازیکن از مجموع 49 بازیکنی که در 2 تورنمنت بین‌المللی چین و تاجیکستان شرکت کردند، کادرفنی این تیم ضمن پیگیری تمرینات، انجام چند بازی دوستانه را هم در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، تیم فوتبال نوجوانان ایران در انتهای این اردو به همدان سفر می‌کند و در 2 بازی دوستانه برابر عراق در ورزشگاه شهید حاج بابایی محل برگزاری مسابقات مقدماتی آسیا صف آرایی می‌کند. این 2 بازی دوستانه در روزهای یکشنبه (3 شهریور) و سه‌شنبه (5 شهریور) برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران چین عراق آسیا برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دیدار دوستانه پرسپولیس در سال جدید

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که تمرینات خود را از ششم فروردین آغاز کرده حالا یک دیدار دوستانه را در برنامه خود قرار داده است.

به این ترتیب تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه به مصاف تیم مس رفسنجان می‌رود تا بازیکنان این تیم پیش از بازی رسمی خود در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

سرخپوشان پایتخت پس از تمرینات بدنسازی، روز یکشنبه هفته آینده در دیداری دوستانه به مصاف تیم مس رفسنجان می‌روند که هدایت آن برعهده محرم نویدکیا است.

دیگر خبرها

  • بازی دوستانه استقلال مقابل شاگردان رضا عنایتی
  • رحیم پور: روند جوانگرایی در تیم ملی ادامه‌دار باشد
  • پرویز دهداری؛ دیکتاتور بود یا معلم اخلاق؟
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • «جوانگرایی» در تیم ملی فوتبال ایران چه زمانی صورت خواهد گرفت؟
  • اولین دیدار دوستانه پرسپولیس در سال جدید
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • چرا مردم ایران برای کار به عراق می‌روند؟ پاسخ تلخ یک مسئول