Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@03:03:17 GMT

راه‌اندازی اولین مجتمع فرش ایران در شیروان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۰۳۲۰

راه‌اندازی اولین مجتمع فرش ایران در شیروان

‌فرماندار شیروان از راه اندازی اولین مجتمع فرش ایران در این شهرستان خبر داد.

‌مرآتی در گفت و گو با ایسنا، ‌ با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با شرکت فرش ایران در خصوص این صنعت گفت: در همین راستا برای اجرای این پروژه تجهیزات لازم نیز مهیا شده است.

وی با بیان اینکه سوله ای نیز برای ایجاد این پروژه پیش بینی شده است، افزود: اما از آنجایی‌که سوله با استانداردهای لازم مطابقت نداشت، به دنبال اجاره سوله دیگری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرآتی ادامه داد: علاوه بر آن بانک اطلاعاتی متقاضیان برای فعالیت در این مجتمع نیز آماده شده و قرار بر این است تا امر تولید فرش دست بافت توسط بافندگان انجام شود.

وی اظهارکرد: قرار بر این است تا تامین مواد اولیه از سوی این شرکت باشد و بعد از اینکه بافت فرش ها به اتمام رسید، فرش ها توسط همان شرکت خریداری شود.

گفتنی است بافت فرش دستبافت در خراسان شمالی به خصوص از سوی زنان خانه دار از رونق خاصی برخوردار است که این استان دارای 21 هزار بافنده فرش است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

ماتیاس سوله، ستاره آرژانتینی یوونتوس ایتالیا در رادار تیم متمول عربستانی قرار دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال الاتحاد جده برای بازگشت به کورس قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان در فصل آینده به دنبال تقویت خود با جذب ماتیاس سوله، هافبک هجومی یوونتوس ایتالیا است.

بیشتر شدن شانس الاتحاد برای انتقال محمد صلاح

الاتحاد مدافع عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان در فصل جاری این مسابقات با وجود در اختیار داشتن کریم بنزما و چند ستاره مشهور دیگر نتوانست از قهرمانی‌اش دفاع کند.

ماتیاس سوله که هم‌اکنون به عنوان بازیکن قرضی در تیم فروزینونه بازی می‌کند، به یکی از اهداف اصلی الاتحاد عربستان در نقل‌وانتقالات تابستانی تبدیل شده است. مدیران الاتحاد به دنبال امضای قرارداد بلندمت با این ستاره 21 ساله آرژانتینی هستند و قیمت او در حدود 40 تا 50 میلیون یورو پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی  
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • قالی‌بافان دلسردی می‌بافند / سایه‌اندازی رکود و کاهش صادرات بر فرش اردبیل
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» برگزار می‌شود
  • صدور موافقت اصولی برای راه‌اندازی یک مجتمع گردشگری در چهارمحال و بختیاری
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» برگزار می‌شود