Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم والیبال جوانان ایران در شرایطی به مقام قهرمانی جهان رسید که هدایت این تیم را مربیان ایرانی بر عهده داشتند. تاریخ انتشار: 10:50 - 26 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۱۵۴

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم والیبال جوانان ایران در رقابت‌های جهانی 2019 به مقام قهرمانی این رقابت‌ها رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قهرمانی در شرایطی به دست آمد که تا پیش از این چنین عنوان در والیبال ایران رخ نداده بود اما عطایی و شاگردانش با کسب قهرمانی در رقابت‌های جوانان جهان تاریخ‌سازی کردند.

جالب اینکه تیم جوانان ایران در سال 2015 به مقام دوازدهم رقابت‌های جهانی رسیده بود. در آن زمان که فرهاد نفرزاده هدایت تیم جوانان ایران را بر عهده داشت این تیم در رنکینگ جهانی یازدهم بود اما در سال 2017 که سرمربیگری تیم جوانان به بهروز عطایی سپرده شده بود این تیم به مقام پنجم رسید و در سال 2019 هم قهرمان شد.

در تازه‌ترین رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال، تیم جوانان ایران برای اولین بار در صدر قرار گرفت تا یک اتفاق تاریخی دیگر برای والیبال ایران  رقم خورده باشد. این اتفاق تاریخی می‌تواند نویدبخش این موضوع باشد که والیبال ایران با کادر فنی ایرانی هم می‌تواند سکوهای افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند.

عطایی و دستیارانش اتفاق بزرگی را رقم زدند تا نگاه‌ها به مربیان ایرانی تغییر کند. مربیان ایرانی می‌توانند حرکت جدیدی را در والیبال ایران رقم بزنند این اتفاق در شرایطی رقم خواهد خورد که به این مربیان اعتماد شود. شاید اگر مربی همچون سیچلو با تیم امید قهرمان جهان می‌شد در حال حاضر او را روی نمیکت تیم ملی می‌دیدیم اما آیا برای مربیان ایرانی هم چنین موقعیتی فراهم می‌شود؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم والیبال جوانان ایران فدراسیون جهانی والیبال بهروز عطایی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم ملی دوومیدانی جوانان برای قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضای کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی، ملی پوشان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.

بر همین اساس سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دوومیدانی ایران را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تشکیل خواهند داد.

زهرا نبی زاده و ایمان روغنی به عنوان مربی و قاسمعلی فیروزی نیز به عنوان سرپرست اعضاء کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.

رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای ۵الی۸ اردیبهشت ماه به میزبانی شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6081068

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مشخص شد
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی دوومیدانی جوانان برای قهرمانی آسیا
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • نایب قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در تور آزاد سامیلا
  • یک ماه و سومین مدال: این والیبال است
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند/ هت تریک مدال تقوی در والیبال
  • نایب قهرمانی ساحلی‌بازان در تور آزاد سامیلا