Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اعلام این مطلب گفت: پنجمین فن بازار ملی سلامت از 16 تا 17 آبان ماه امسال به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر سید محمد هاشمی شهری افزود: حضور همزمان اعضاء هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و سایر نخبگان، محققان، مخترعان و صاحبان ایده در کنار فعالان صنعت سلامت و مشتریان این بازارفرصت بی نظیری را برای توسعه فناوری سلامت فراهم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جریان اجتناب ناپذیری که برای تبدیل اطلاعات تئوری به دانش کاربردی و سپس تولید محصول مورد نیاز جامعه شروع شده است گفت: سهم دانشگاه های ما در تجاری سازی، برند سازی و تولید محصولات سخت افزاری و نرم افزاری که عملا به ارتقاء سلامت مردم منجر شود در حدّ و اندازه جایگاه مان در فرایند تولید علم نیست.
هاشمی شهری با اشاره به توانمندی های علمی دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در سیستان و بلوچستان از همکاری این دانشگاه‌ها در برگزاری این رویداد مهم استانی، منطقه‌ای و کشوری استقبال کرد و گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در منطقه و قابلیت استفاده از فرصت مجاورت با کشورهای حوزه خلیج فارس و شبه قاره هند از همه سرمایه گذاران و تولید کنندگان نیز دعوت می کنیم تا با حضور در این رویداد علمی و کاربردی با ایده‌های نو و اختراعات جدید محققان و پژوهشگران دانشگاهی آشنا شوند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه عنوان بهترین مقاله در کنگره پزشکی هسته‌ای آمریکا به عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دکتر آتنا آقایی استادیار گروه پزشکی هسته‌ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد به تازگی در کنگره پزشکی هسته‌ای آمریکا با ارائه مقاله‌ای با موضوع اثر یُد درمانی برتغییرات هورمونی، عنوان یکی از برگزیدگان این کنگره شناخته شده است.

دکتر آقایی گفت: کنگره پزشکی هسته‌ای آمریکا به صورت فصلی و سالانه به صورت حضوری در آمریکا برگزار می‌شود، اما طبق مکاتبات با مسئولان کنگره، ارائه این مقاله  به صورت آنلاین انجام  و سخنرانی از طریق پلتفرم‌های آنلاین ارائه شد.

وی افزود: این مطالعه در بخش پزشکی هسته‌ای بیمارستان قائم (عج) انجام  و تاثیر یُددرمانی به عنوان یک درمان قطعی در بیماران سرطان تیروئید بر روی باروری افراد بررسی  و نتیجه چنین حاصل شد که ید‌درمانی تاثیر دائمی و مضری هورمون‌های جنسی مردانه ندارد و بیمار پس از یک سال که از درمان او با مواد رادیواکتیو گذشت به شرایط اولیه باروری باز می‌گردد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: تاکنون مشابه  این مقاله در ایران کار نشده است، اما در کشور‌های چین و امریکا مقالات مرتبطی کار شده که البته از نظر حجم نمونه و یا پیگیری در سطح این مقاله نبوده است.

دیگر خبرها

  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • کنترل و مهار پشه آئدس در گیلان
  • ۱۱ مادر باردار در سیل اخیر بلوچستان نجات یافتند
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان
  • طرح سلامت شهری در استان اصفهان اجرایی می‌شود
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • ارائه عنوان بهترین مقاله در کنگره پزشکی هسته‌ای آمریکا به عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان
  • افزایش طول عمر بیماران تالاسمی با دریافت خدمات درمانی مطلوب در بیمارستان های استان