Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@11:04:38 GMT

زنان آمریکا دیگر ترامپ را دوست ندارند!

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۰۴۷۰

زنان آمریکا دیگر ترامپ را دوست ندارند!

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد نظرسنجی اخیر شبکه تلویزیونی فاکس نیوز نشان می‌دهد ترامپ از مقبولیت چندانی به ویژه در میان زنان برخوردار نیست.

 

مجری این شبکه همچنین گفت: بر اساس این نظرسنجی، چهار نامزد دموکرات با اختلاف قابل توجهی از دونالد ترامپ پیشی گرفته اند و در مقابل این نامزد‌ها مقبولیت او حتی به رقم ۴۰ درصد هم نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مجری برنامه سپس این سوال را مطرح کرد که آیا دونالد ترامپ با مشکل اعتبار در میان مردم در زمان انتخابات مواجه است؟
هری انتن تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی در سی ان ان در پاسخ به این سوال گفت: " من ارقام مرتبط با او را از زمان آغاز دوران ریاست جمهوری اش بررسی کرده ام و او نمی‌تواند نظر چهل و پنج درصد از رأی دهندگان را جلب کند. این نظرسنجی فاکس نیوز جدید‌ترین شاهد دال بر این موضوع محسوب می‌شود که این رئیس حکومت دچار دردسر شده است و نه تنها او از محبوبیت چندانی برخوردار نیست بلکه از چهار نامزد دموکرات عقب‌تر است. "
مجری برنامه سپس پرسید تا چه میزان ارقام مرتبط با محبوبیت در زمان کنونی اهمیت دارد در حالی که ما چندین ماه با برگزاری انتخابات در سال ۲۰۲۰ فاصله داریم؟
هری انتن در پاسخ گفت: "چیزی که من می‌گویم این است که این ارقام همواره برای رئیس حکومت آمریکا بد بوده است. بر اساس نظرسنجی فاکس نیوز میزان مقبولیت او در میان زنان آمریکایی تنها ۳۹ درصد است. این رقم وحشتناکی است، زیرا نشان می‌دهد از هر ده زن آمریکایی شش نفر ترامپ را تأیید نمی‌کنند. موضوع شکاف جنسیتی مطرح است. میزان مقبولیت او در میان زنان در حومه شهر‌ها تنها ۳۹ درصد است.
ارقام دیگر در ارتباط با زنان سفید پوست تحصیل کرده در کالج هاست. تنها ۴۱ درصد از آن‌ها از دونالد ترامپ حمایت می‌کنند. همه این ارقام نشان می‌دهد که رئیس حکومت آمریکا در این مقطع زمانی و قبل از انتخاب مجدد، به شدت به دردسر افتاده است. " 310 310

کد خبر 1290329

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا انتخابات ریاست جمهوری امریکا دونالد ترامپ نفتکش باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ باشگاه استقلال خودرو ایران و انگلیس مجلس دهم ایران و آمریکا برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در گفتگو با مقاماتی از اروپا، اوکراین را بخشی از روسیه خواند. این مطلب توسط وال استریت ژورنال گزارش شده است.

به نوشته این نشریه، ترامپ پیش از این بار‌ها از حمایت واشنگتن از کی یف شکایت کرده بود. این روزنامه به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که او در گفتگو با مقامات اروپایی، اوکراین را "اوکراین آنها" و "بخشی از روسیه" خواند.

پیشتر روزنامه گاردین به نقل از فیونا هیل، مدیر سابق امور روسیه در شورای امنیت ملی آمریکا، نوشت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در دوران ریاست جمهوری خود نتوانست با این ایده که اوکراین یک کشور مستقل است کنار بیاید. خاطرنشان شد که رئیس جمهور سابق آمریکا به صراحت گفته است که اوکراین و کریمه باید بخشی از روسیه باشند. دونالد ترامپ همچنین اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات آتی، می‌تواند از روز بعد مذاکرات روسیه و اوکراین را آغاز کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سلیمی نمین : ۹۹ درصد زنان با هر نوع الزام در حجاب حساسیت ویژه دارند/ جامعه را به سمت لجبازی نبریم
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • ارتباط جنسیت و بحران خواب
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد
  • راز مقبولیت گلستان سعدی بین عموم مردم چیست؟
  • یواس‌ای تودی: محبوبیت بایدن در میان رای‌دهندگان جوان در حال کاهش است
  • تصاویر دلخراش از خودسوزی یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ + فیلم