Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@22:12:58 GMT

رویداد نوآوری «روشنای غدیر» برپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۰۵۰۳

رویداد نوآوری «روشنای غدیر» برپا می‌شود

رویداد ایده‌پردازی و نوآوری «روشنای غدیر» برای محصولات و برنامه‌های مرتبط با واقعه غدیر و ولایت امیرالمومنین علی علیه‌السلام با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی در آستانه عید غدیر خُم برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از حوزه هنری، «روشنای غدیر» رویداد ایده‌پردازی و نوآوری برای محصولات و برنامه‌های مرتبط با واقعه غدیر و ولایت امیرالمومنین علی علیه‌السلام است که برای نخستین بار در تاریخ 28 مردادماه 1398 برگزار می‌شود و پذیرای کلیه ایده‌پردازان و فعالان فرهنگی و کارآفرینان و علاقه‌مندان به این حوزه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طی این رویداد، ایده‌پردازان منتخبی که در فرایند غربالگری انتخاب شده‌اند، در حضور جمعی از سرمایه‌گذاران، کارآفرینان، مسئولان و فعالان فرهنگی، ایده نوآورانه خود را ارائه خواهند داد.

 

از میان حوزه‌های مختلف ایده‌پردازی منجر به کسب و کار، حوزه فرهنگ به توجه و تلاش بیشتری نیاز دارد؛ چرا که محصولات و خدمات فرهنگی مناسب بر پایه نوآوری می‌توانند نقش بسیار مهمی در رشد فرهنگی مردم هر کشور داشته باشند. با نگاه به موارد مذکور و با هدف رشد و تعالی ایده‌ها و افکار فرهنگی مذهبی، شتاب‌دهنده فرهنگی مذهبی قرآنی شفق، با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران، دفتر تبلیغات اسلامی، حوزه هنری انقلاب اسلامی و چند نهاد دیگر برای نخستین بار در حال برگزاری رویداد ایده‌پردازی فرهنگی و نوآوری برای محصولات و برنامه‌های مرتبط با واقعه غدیر و ولایت امیرالمومنین علی علیه‌السلام تحت عنوان رویداد نوآوری «روشنای غدیر» است.

 

 این رویداد روز دوشنبه 28 مرداد1398 مصادف با 17 ذی الحجه 1440 در محل باشگاه پیام مخابرات به نشانی تهران، خیابان دکتر شریعتی، بعد از چهارراه قدوسی، روبروی پارک اندیشه از ساعت 16 تا20 برگزار خواهد شد.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه غدیر خطبه نماز جمعه خراسان جنوبي روزنامه عید غدیر شبستان یزد گلپایگان عید غدیر خم عید غدیر حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا سادات موسوی پناه از مشارکت ویژه کانون‌های مساجد در دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت با شعار سهم من از جوانی جمعیت خبر داد.

سرپرست اداره کل آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با اشاره به اجرای این طرح ملی توسط ستاد ملی جمعیت گفت: دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان و با هدف فرهنگ‌سازی افزایش جمعیت برگزار می‌شود که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در بخش سازمان‌های مردم نهاد، در این طرح مشارکت دارند.

وی با اشاره به محورهای سه گانه تعریف شده برای مشارکت کانون‌ها تصریح کرد: اداره کل آموزش پژوهش و فناوری اطلاعات ستاد در ذیل رویداد اصلی جایزه ملی جوانی جمعیت، یک رویداد ویژه برای کانون‌های مساجد برگزار می‌کند که محورهای آن عبارتند از: «فعالیت»، «تجربه» و «ایده». یعنی کانون‌های ما در زمینه جوانی جمعیت یا در حال فعالیت هستند که فعالیت‌های خود را ثبت می‌کنند، یا در این موضوع تجربه‌ای ارزشمند و ناب دارند که می‌توانند تجربیات خود را ثبت نمایند. یا در این رابطه ایده‌ها و پیشنهادات قابل قبول با قابلیت اجرایی شدن، دارند که ایده‌های خود را ثبت می‌کنند.

موسوی تصریح کرد: هر کانون می‌تواند با توجه به این سه محور و زمینه‌ای که در آن فعالیت دارد (ایده، تجربه یا فعالیت) در این رویداد شرکت کند. مهلت ارسال آثار تا ۷ اردیبهشت است و مدیران کانون باید برای مشارکت، فعالیت، تجربه و یا ایده کانون خود را در لینک https://bachehayemasjed.ir/jamiat در سامانه بچه‌های مسجد ثبت کنند.

وی در ادامه به موضوعات این رویداد اشاره کرد و افزود: موضوع تبیین قانون خانواده و جوانی جمعیت، تبیین آسیب‌های تک فرزندی، ارتقای جایگاه مادری، فرهنگ سازی و ترغیب به فرزندآوری و حمایت از حیات جنین و جلوگیری از سقط موضوعاتی هستند که کانون‌ها می‌توانند متناسب با آن فعالیت، تجربه یا ایده‌های خود را ثبت کرده و در رویداد شرکت کنند.

سرپرست اداره کل آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات ستاد کانون‌های مساجد گفت: برگزیدگان بخش ویژه کانون‌های مساجد، برای شرکت در رویداد اصلی جایزه ملی جوانی جمعیت معرفی می‌شوند که همزمان با روز جوانی جمعیت در ۳۰ اردیبهشت ماه امسال در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

وی درباره جوایز در نظر گرفته شده برای این رویداد خاطرنشان کرد: سه ربع سکه بهار آزادی، سه جایزه نقدی ۱۰ میلیون تومانی و سه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس از جمله جوایز این رویداد هستند.

کد خبر 6085651 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • بزرگترین گردهمایی صنایع خلاق ایران در رویداد مانوین
  • اجرای ۳ پروژه پیشران در حوزه فناوری های نرم
  • رونمایی از ۶ دستاورد صنایع خلاق و فرهنگی در رویداد ملی «مانوین»
  • راهیابی ۱۰ ایده و طرح صنایع پایین‌دستی مس سرچشمه به مرحله سرمایه‌گذاری
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • رویداد هنری گل و مرغ و خوشنویسی در جوار آرامگاه سعدی برپا شد
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»
  • رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی «کاگنوپل» برگزار می‌شود
  • اعلام جدول اجرای عموم نمایش‌های منتخب خیابانی تئاتر رضوی
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا