Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@10:12:20 GMT

افزایش شاکیان پرونده پرهام آزادشهر

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۰۵۰۴

افزایش شاکیان پرونده پرهام آزادشهر

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با اعلام خبر رسیدگی پرونده پرهام در دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی، به تازگی کسانی که قبلا شکایت نکرده بودند، طرح دعوی کرده اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از دادگستری گلستان، هادی هاشمیان در این باره اظهار کرد: قرار بود دادگاه علنی متهمان این پرونده به زودی برگزار شود که تلاش می‌کنیم این امر با تجمیع شکایت‌های جدید و ارسال آن به قاضی پرونده شعبه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی، زودتر محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هاشمیان با بیان این که این پرونده ۳۳ هزار صفحه ای بیش از سه هزار شاکی زیان دیده دارد که در حال رسیدگی است، تصریح کرد: اعتماد نا به جای مردم در پرداخت پول بدون دریافت سند و رسید، از عوامل کندی در رسیدگی به پرونده است.

رئیس کل دادگستری گلستان به پرونده کشف تخلف بزرگ فساد گندم در گلستان هم اشاره کرد و گفت: در این پرونده که با تلاش شورای تامین استان به نتیجه رسید، ۸۲ میلیارد ریال تخلف گندم کشف شد.

وی افزود: متخلفان در این پرونده به جای انبارداری، گندم هایی که دولت تضمینی از کشاورزان خریده بود را با محصول بی کیفیت خارجی جایگزین می کردند و به این روش پول های هنگفتی به جیب زدند.

هاشمیان گفت: این پرونده هم به شعبه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی ارجاع شده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پرونده پرهام آزادشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان در گفتگوی خبری هفته گفت: نیرو‌های فراجا و ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در چارچوب قانون، اقدام به اجرای طرح عفاف و حجاب می‌کنند تحت حمایت دستگاه قضایی استان قرار دارند و هر گونه تعرض به آنها پیگرد قانونی و تشکیل پرونده قضایی را در پی خواهد داشت.

 

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری با اشاره به اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های حجاب و عفاف افزود: دستگاه قضایی استان آمادگی کامل را برای رسیدگی به پرونده‌های قضایی مربوط به این موضوع را دارد و این پرونده‌ها در شعب ویژه رسیدگی خواهد شد.


وی گفت: همه افراد جامعه موظف به رعایت شئونات اسلامی هستند و نهادها، اماکن فرهنگی و تفریحی و اصناف باید اجرای دستورالعمل وزارت کشور مبنی بر ایجاد محدودیت در ارائه خدمات به افراد متخلف در حوزه عفاف و حجاب را در دستور کار قرار دهند و چنانچه مسئول یا مدیری عمدا در اجرای دستورالعمل‌ها و قوانین در این زمینه، کوتاهی کند با او وفق مقررات برخورد خواهد شد.

   

دیگر خبرها

  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • افزایش ۲۰ درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم
  • گلستان در قیمت گذاری گندم مظلوم واقع شده است
  • تولید و ذخیره سازی ۴۳ هزار تن بذر گندم در گلستان
  • اختصاص شعب ویژه قضایی برای رسیدگی تخصصی به پرونده های میراث فرهنگی گلستان
  • اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی تخصصی به پرونده‌های حوزه میراث فرهنگی در گلستان
  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • به درخواست های 68 نفر در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان رسیدگی شد
  • عدالت محوری در دستور کار مسئولان دادگستری باشد