Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه کشی کشی مرحله اول جام حذفی(یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۹۹-۹۸ با حضور سعید فتاحی مدیر مسابقات سازمان لیگ، امیر حسین روشنک مسئول مسابقات جام حذفی، امیرحسین فراهانی مسئول مسابقات لیگ دسته سه و نمایندگان تیم های قهرمان استانی برگزار شد.

اخبار ورزشی- فتاحی در این مراسم اظهار داشت: مرحله اول قرعه کشی جام حذفی با حضور قهرمان ۳۳ استان و یک تیم از خرمشهر به مناسبت نامگذاری مسابقات برگزار می شود که امسال نماینده خرمشهر آمادگی خود را  برای حضور در این رقابت ها اعلام نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:بازی های مرحله اول روز جمعه اول شهریور برگزار می شود و مسابقات این مرحله به جهت کمک به تیم ها از نظر رفت و آمد به ۶ منطقه استان های همجوار تقسیم شد .

بر اساس قرعه کشی انجام شده مسابقات به شرح زیر برگزار می شود:

منطقه یک:

شهید اورکی اسلامشهر- پاراگ تهران

دریای حربده محمود آباد- نماینده سمنان

منطقه دو

نماینده کردستان – رعد محلات مرکزی

مهرگان دره شهر ایلام – ذوب فلزات همدان

منطقه ۳ 

رضوانی اصفهان – پیام دزپات اردل

سوهان محمد قم – اتحاد قلعه رئیسی کهگیلویه و بویراحمد

منطقه ۴

 سفیر نوین آبیک قزوین- سردار جنگل دوراب زرین

شهرداری خدا بنده زنجان – شهرداری بیله سوار 

منطقه ۵

هیات فوتبال ایرانشهر – طلای سرخ قائنات

شهرداری بردسکن خراسان رضوی- شهرداری ریگان کرمان

منطقه ۶

استقلال نوین ماهشهر-سیراف کنگان بوشهر

عقاب شیراز- ملوان کیش

قرعه کشی مرحله دوم مسابقات روز ۲ شهریور با حضور تیم های لیگ دسته دوم و تیم های صعود کرده از مرحله اول برگزار خواهد شد. مسابقات این مرحله روز شنبه ۹ شهریور ۹۸ برگزار می شود.

قرعه کشی مرحله سوم یکشنبه ۱۰ شهریور با حضور تیم های لیگ دسته اول و تیم های صعود کرده از مراحل قبل برگزار می شود و مسابقات این مرحله در روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریور برگزار خواهد شد.

مرحله چهارم مسابقات جام حذفی با حضور تیم های لیگ برتری و تیم های صعود کرده از مراحل قبل در روزهای ۳۱ شهریور و اول مهر برگزار خواهد شد. 

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جام حذفی جام حذفی جام حذفی فوتبال قرعه کشی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه تیم آلمانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی پس از ۲۹ سال

لورکوزن، بایرن مونیخ و دورتموند دقیقا ۲۹ سال پیش هم نماینده آلمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی بودند.

در پایان مرحله یک چهارم نهایی مسابقات اروپایی در فصل ۲۰۲۳/۲۴، سه تیم آلمانی در مرحله نیمه نهایی حاضر هستند. دورتموند و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا و بایرلورکوزن در لیگ اروپا.

به نقل از اوپتا؛ فوتبال آلمان برای اولین‌‌ بار طی ۲۹ سال اخیر دارای سه نماینده در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی است. بوندسلیگا آخرین بار در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و جام یوفا ۱۹۹۴/۹۵ دارای سه تیم بود. در فصل مذکور بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از دور رقابت ها کنار رفت و دورتموند و بایرلورکوزن در مرحله نیمه نهایی جام یوفا از رسیدن به فینال ناکام ماندند.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • مسابقات منطقه‌ ای کشتی باچوخه در جوین برگزار شد
  • حضور سه تیم آلمانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی پس از ۲۹ سال
  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!