Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-18@09:36:10 GMT

پیام فرمانده سپاه به دشمنان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۰۵۶۷

پیام فرمانده سپاه به دشمنان

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران یک قدرت مستقل در جهان است، گفت: ایران اسلامی بی تاثیر از قدرت های جهانی ،استقلال اقتصادی ،سیاسی ، فرهنگی و نظامی خود را حفظ کرده و این استقلال ساختاری به الگویی بی بدیل برای جهانیان مبدل شده است.

به گزارش صدای ایران از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدارحسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مناطق ماموریتی نیروی زمینی سپاه در شمال غرب کشور در ارتفاعات مرزی شهرستان های پیرانشهر و سردشت بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرلشکر سلامی در این بازدید با اشاره به این که رزمندگان نیروی زمینی سپاه پرچم جمهوری اسلامی را در اقصی نقاط مرزها و در بالاترین ارتفاعات برافراشته نگه داشته اند ،گفت:ما از رزمندگان ایران اسلامی که با آزادگی ، ایمان و عزم راسخ خود برای پاسداری از مرزهای ایران اسلامی همواره آماده فداکاری هستند قدردانی می کنیم.
وی افزود: رزمندگان اسلام سینه های ستبری همچون کوه های سر به فلک کشیده شمال غرب دارند و آنچه که در این مناطق و سنگرها مشهود و قابل لمس است تصویری زیبا،معنادار و مقتدر از آمادگی و استقامت برای صیانت از امنیت و آرامش ملت عظیم الشان ایران اسلامی است.
فرمانده کل سپاه در ادامه خاطرنشان کرد: در این مناطق علاوه بر نیروهای عملیاتی ، واحدهای مهندسی نیروی زمینی سپاه نیز کوه ها را شکافته و برای باز کردن مسیر های منتهی به پایگاههای مرزی حماسه های افتخارآمیزی خلق کرده اند.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه استقرار پاسگاهها ،برجکها و نیروهای مرزی ایران در برخی نقاط برای نخستین بار اتفاق افتاده است و می توان این موفقیت را یک رخداد تاریخی نامید ،تاکید کرد: تمامی قله های مرزی شمال غرب تحت تسلط و اشراف همه جانبه نیروهای مومن و انقلابی سپاه قرار دارد و امنیتی که در این نقاط وجود دارد شاهکار با عظمتی است که فرزندان این مرز و بوم به لطف و مدد الهی در این نقاط مرزی خلق کرده اند.
وی در ادامه تاکید کرد: پیام ما به دشمنان این است که اقتدار ایران اسلامی را که گسترده جهانی پیدا کرده است در محاسبات خود مد نظر قرار دهند.
سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران یک قدرت مستقل در جهان است، گفت: ایران اسلامی بی تاثیر از قدرت های جهانی ،استقلال اقتصادی ،سیاسی ، فرهنگی و نظامی خود را حفظ کرده و این استقلال ساختاری به الگویی بی بدیل برای جهانیان مبدل شده و جلوه گری های آن بسیاری از ملت ها و کشورها را تحت دامنه تاثیر خود قرار داده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سردار سلامی صدای ایران ایران صدا ایران صدا ایرانصدا سرلشکر سلامی جمهوری اسلامی فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهان اسلام از تحقق وعده صادق مسرور است

 مولوی عبدالستار حسین زهی در اجتماع بزرگ مردم ولایت‌مدار شهرستان خاش در حمایت از حملهٔ موشکی به اسرائیل بیان کرد: ما منتظر همچنین اقدام عادلانه و به‌موقع نه‌تنها از ایران بلکه جهان اسلام بودیم که جوانمردان سپاه پاسداران این حرکت زیبا را انجام دادند که این اقدام نیروهای هوافضا باعث تحسین و خواستهٔ مردم شجاع ایران بود.

وی افزود: امروز ما خوشحالیم که آسمان غزه از نیروهای هوایی اسرائیل خالی شده است و این نتیجه اقدام زیبای سپاه پاسداران ایران اسلامی است و امید است کشورهای اسلامی با الهام از ایران اسلامی علیه رژیم غاصب اسرائیل اقدام کنند و از کودکان و مردم مظلوم غزه حمایت کنند.

حسین زهی در پایان بار دیگر تبریک عرض می‌کنیم به مقام معظم رهبری، مردم عزیز ایران اسلامی و غیور مردان سپاه پاسداران که همیشه در خط مقدم دفاع از مظلوم گام برمی‌دارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان، امام‌جمعه خاش نیز ضمن تبریک و تهنیت عملیات موفقیت‌آمیز سپاه عنوان کرد: اقدام سپاه پاسداران موجبات خوشحالی مردم ایران و غزه را در پی داشت.

وی ادامه داد: وعده الهی حق است و حق و حقیقت بی‌شک به سرانجام خواهد رسید و باطل نابود و محو می‌گردد و امروز نیازمند است که جهان بشری از حق و مظلومان حمایت کند و تا وقتی که حوادث جان‌سوز غزه را نظاره می‌کنیم قلب ما دردمند خواهد شد.

حجت الاسلام والملمین دهقان اظهار کرد: دشمنان در پی ایجاد تفرقه و توطئه هستند که در استان ما نیز دشمنان در تلاش هستند که ناامنی و تفرقه ایجاد کنند باید با هم‌افزایی و اتحاد به قله‌های موفقیت برسیم و دشمنان را شکست دهیم این عملیات ایران اسلامی درس عبرتی خواهد بود برای تمام دشمنان این مرزوبوم و خواهند فهمید که کشور ما در مقابل ظلم سر خم نخواهد کرد و معادلهٔ منطقه به نفع جهان اسلام و نیروهای مقاومت تغییر خواهد کرد و غدهٔ سرطانی اسرائیل باتکیه‌بر ایمان و فضل الهی نابود و ریشه‌کن خواهد شد و باطل از بین خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دورسازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دور سازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی
  • جهان اسلام از تحقق وعده صادق مسرور است
  • پیام قدردانی امیرعبداللهیان از نیروهای مسلح و سپاه
  • پیام تشکر امیرعبداللهیان از فرماندهان نظامی ایران