Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@03:11:52 GMT

قرعه‌کشی مرحله اول جام حذفی فوتبال برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۰۷۳۰

قرعه‌کشی مرحله اول جام حذفی فوتبال برگزار شد

قرعه کشی مرحله اول مسابقات جام حذفی فوتبال (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۹۹-۹۸ برگزار شد. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مراسم قرعه‌کشی مرحله اول جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل 99-98 با حضور سعید فتاحی مدیر مسابقات سازمان لیگ، امیرحسین روشنک مسئول مسابقات جام حذفی، امیرحسین فراهانی مسئول مسابقات لیگ دسته سه و نمایندگان تیم‌های قهرمان استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاحی در این مراسم اظهار داشت: مرحله اول قرعه‌کشی جام حذفی با حضور قهرمان 33 استان و یک تیم از خرمشهر به مناسبت نامگذاری مسابقات برگزار می‌شود که امسال نماینده خرمشهر آمادگی خود را  برای حضور در این رقابت‌ها اعلام نکرد. بازی‌های مرحله اول روز جمعه اول شهریور برگزار می‌شود. مسابقات این مرحله به جهت کمک به تیم‌ها از نظر رفت و آمد، به شش منطقه استان‌های همجوار تقسیم شد.

اولتیماتوم سازمان لیگ به باشگاه‌ها

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، مسابقات به شرح زیر برگزار می‌شود:

منطقه یک
شهید اورکی اسلامشهر- پاراگ تهران
دریای حربده محمود آباد- نماینده سمنان

منطقه 2
نماینده کردستان – رعد محلات مرکزی
مهرگان دره شهر ایلام – ذوب فلزات همدان

منطقه 3 
رضوانی اصفهان – پیام دزپات اردل
سوهان محمد قم – اتحاد قلعه رئیسی کهگیلویه و بویراحمد

منطقه 4
سفیر نوین آبیک قزوین- سردار جنگل دوراب زرین
شهرداری خدابنده زنجان – شهرداری بیله سوار

منطقه 5
هیئت فوتبال ایرانشهر – طلای سرخ قائنات
شهرداری بردسکن خراسان رضوی- شهرداری ریگان کرمان

منطقه 6
استقلال نوین ماهشهر-سیراف کنگان بوشهر
عقاب شیراز- ملوان کیش

قرعه‌کشی مرحله دوم مسابقات روز دوم شهریور با حضور تیم‌های لیگ دسته دوم و تیم‌های صعود کرده از مرحله اول برگزار خواهد شد. مسابقات این مرحله روز شنبه 9 شهریور 98 برگزار می‌شود. قرعه‌کشی مرحله سوم یکشنبه 10 شهریور با حضور تیم‌های لیگ دسته اول و تیم‌های صعود کرده از مراحل قبل برگزار می‌شود و مسابقات این مرحله روزهای 15 و 16 شهریور برگزار خواهد شد.

مرحله چهارم مسابقات جام حذفی با حضور تیم‌های لیگ برتری و تیم‌های صعود کرده از مراحل قبل در روزهای 31 شهریور و اول مهر برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط باشگاه‌های فوتبال ایران جام حذفی فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: باشگاه های فوتبال ایران جام حذفی فوتبال ایران باشگاه های فوتبال ایران جام حذفی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی بازان حریف خود را شناختند

به گزارش"ورزش سه"، مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور امروز با حضور محمدرضا کشوری فرد دبیرسازمان لیگ، مهرداد شفیعی راد مدیر مسابقات فوتبال ساحلی و نمایندگان ۱۰ باشگاه حاضر در این مسابقات برگزار شد.

کشوری فرد در ابتدای مراسم قرعه کشی ضمن خیر مقدم به باشگاه ها و رسانه های حاضر در مراسم از اهمیت لیگ برتر فوتبال ساحلی و نقش مهم این مسابقات در داشتن تیم ملی فوتبال ساحلی قدرتمند صحبت کرد.

شفیعی راد مدیر مسابقات ساحلی نیز اظهار داشت: لیگ برتر فوتبال ساحلی یکی از پویاترین لیگ های فوتبال ساحلی در جهان است. لیگ برتر آینده در ۱۸ هفته مسابقاتی و به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد. مسابقات هفته نخست در روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت برگزار می شود.

وی افزود: برای نخستین مرتبه نیز طرح اولیه برگزاری جام حذفی فوتبال ساحلی به هیات رئیسه ارایه شده و قرار است طبق دستور ریاست محترم سازمان لیگ در نخستین جلسه  هیات رئیسه این طرح بررسی  خواهد شد تا مدت برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی کشور از ۶ ماه به ۸ ماه ارتقا پیدا کند. فصل نقل و وانتقالات پیش فصل نیز از ۲۶ اسفند آغاز شده و تا روز ۹ خردادماه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • ۷ کشته در پی حادثه در مسابقات اتومبیلرانی سریلانکا
  • حادثه رانندگی در جریان مسابقات اتومبیلرانی در سریلانکا؛ ۷ نفر جان باختند
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • مسابقات ورزشی قهرمانی مراکزتوانبخشی اوتیسم استان کرمان برگزار شد
  • آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس