Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، نمایش و بررسی فیلم سینمایی کمدی انسانی با سخنرانی و ارائه محمدهادی کریمی نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم در پنجمین برنامه «فیلمنامه فیلم» از سری نشست‌های «سینماپاتوق» برگزار می‌شود.

آرمان درویش، هومن سیدی، لیلا زارع، علی رضا شجاع نوری، هستی مهدوی‌فر، بهاره کیان افشار و نیکی کریمی از بازیگران فیلم سینمایی کمدی انسانی به تهیه‌کنندگی محمدهادی کریمی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم یک کمدی موقعیت از زندگی تراژیک فردی است که می‌بایست علی‌رغم خواست درونی اش همرنگ با مردم پیرامونش زندگی کند.

کمدی انسانی نخستین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و سال ۱۳۹۶ در سینماهای سراسر کشور اکران شد.

این نشست فردا یکشنبه ۲۷ مرداد از ساعت ۱۴:۳۰ در سالن اوستا حوزه هنری برپا خواهد شد و حضور هنرجویان و دانشجویان سینما، علاقمندان، اعضای کانون سینمایی سوره و جمعی از خبرنگاران و اهالی رسانه با هدف بررسی فیلمنامه فیلم پیش‌بینی شده است.

حضور کلیه منتقدان سینمایی و نمایندگان رسانه‌های گروهی در این برنامه رایگان و آزاد است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سینما حوزه هنری محمدهادی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۰۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست بررسی نحوه خروج اتباع غیر مجاز

نشست مشترک مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی با فرمانده قرارگاه پشتیبانی استان گلستان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مدیرکل اتباع، فرمانده قرارگاه انتظامی استان، مسئول حراست و سایرهمکاران ذیربط تشکیل گردید درخصوص نحوه اعزام مامورین بدرقه و همچنین رعایت موارد امنیتی درطول اعزام به مبادی مرزی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

ابراهیم اصلانی برحفظ حرمت و رعایت حقوق انسانی اتباع غیرمجاز تاکید نمود و گفت ضمن رعایت اصول حفاظتی و امنیتی، مامورین بدرقه ملزم به رعایت آداب و برخورد اسلامی و انسانی با اتباع غیرمجاز می باشند. 

نودهی نیز ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری اداره کل اتباع گفت حفظ امنیت مامورین با رعایت موازین اخلاقی و انسانی دربرخورد با اتباع غیرمجاز از خطوط قرمز ما بوده و همکاران نیروی انتظامی تمامی تلاش خود را در اعزام امن اتباع غیرمجاز به مرز انجام خواهند داد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • ارسال ۱۰۰۰ اثر به نخستین جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • عرضه رمان ایرانی «باغ کَج» در بازار نشر
  • مقاومت مرموز دربرابرسینمای مقاومت
  • کارگردان فیلم کاپیتان: اکران آنلاین یک قاچاق محترمانه است
  • نشست بررسی نحوه خروج اتباع غیر مجاز
  • شعرخوانی ضد اسرائیلی کارگردان آپاراتچی در اکران مردمی/ آرزوی اکران فیلم در فلسطین
  • حضور طناز طباطبایی در فیلم جدید کارگردان سریال یاغی