Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج عرب در مورد کنار گذاشتن شایان مصلح و سروش رفیعی از فهرست پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیرعامل پرسپولیس که زمزمه کنار رفتنش جدی شده است، تصریح کرد: کالدرون به صورت مکتوب به ما نوشت که رفیعی و مصلح را نمی‌خواهد. حتی در کنفرانس خبری خود هم گفت که نظر خودش بوده است. ما احمدزاده و امیری را با نظر کالدرون جذب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی خوبی در ترکیه همراه با بازی‌های دوستانه داشتیم. همچنین مطالبات بازیکنان و پاداش‌های آن‌ها را دادیم که کار بسیار بزرگی بود. مبلغ زیادی را در این زمینه هزینه کردیم. ما تیم خوبی داریم از این جهت که همین بازیکنان در فصول گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کالدرون ایرج عرب پرسپولیس تابناک ورزشی بازگشت آزادگان شیخ زکزاکی حسن عباسی نفتکش گریس ۱ استقلال بحرین سید حسن نصرالله تنگه جبل الطارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!

در ابتدای فصل و زمانی که احمد گوهری به عنوان دروازه‌بان دوم از پرسپولیس جدا شد، مدیران این باشگاه به دنبال این بودند که با دروازه‌بان دیگری به توافق برسند تا جایگزین احمد گوهری شود. در این بین گزینه‌های مختلفی مورد بررسی قرار گرفتند که یکی از آنها محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان هوادار بود که برای صدور رضایت‌نامه‌اش باشگاه هوادار ۱۰ میلیارد تومان طلب کرده بود.

در این بین اما گزینه‌های مختلف خارجی و داخلی دیگری هم مورد بررسی باشگاه پرسپولیس قرار گرفتند تا به عنوان دروازه‌بان دوم به خدمت گرفته شوند اما شرایط به گونه‌ای پیش نرفت که قراردادی امضا شود و به همین خاطر پرسپولیس با بیرانوند و امیرضا رفیعی که به عنوان دروازه‌بان رده امید به تیم ملحق شده بود، کار را شروع کرد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد رفیعی در دو سال قبل که به صورت رایگان از نساجی به پرسپولیس پیوست تا در تیم امید این باشگاه بازی کند، قراردادی ۱۰۰ میلیون تومانی منعقد کرد و امسال که رسما به عنوان دروازه‌بان دوم تیم فعالیت می‌کند، قراردادی ۵۰۰ میلیون تومانی بسته است. او در غیاب بیرانوند تا به حال در چهار بازی به میدان رفته که توانسته در هر چهار بازی دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد.

عملکرد رفیعی نشان می‌دهد، پرسپولیسی‌ها با اتکا به بازیکنان جوان و البته مستعد خود، به جای صرف هزینه‌های کلان چند ده میلیاردی، حالا با ۵۰۰ میلیون تومان دروازه‌بانی مطمئن در اختیار دارند که در غیاب بیرانوند، می‌تواند خیال هواداران را از دروازه تیم راحت کند.

دیگر خبرها

  • شاهکار ۵۰۰ میلیون تومانی در پرسپولیس !
  • دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • ترکیب پرسپولیس برابر صعنت نفت آبادان
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل اتفاقات عجیب اصفهان
  • عکس| ترکیب پرسپولیس برابر صعنت نفت آبادان
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت‌نفت
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برابر نفت‌‌آبادان؛ همان همیشگی!
  • مشخص شدن ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت نفت