Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا؛ با اشاره به لزوم حمایت از کالا‌های ساخت ایران به ویژه نوشت‌افزار ایرانی، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به ارتباطاتی که دارد می‌تواند حمایتی پیگیرانه برای تولیدکنندگان این نوع از کالا‌های ایرانی داشته باشیم.   وی افزود: صدا و سیما و سازمان‌هایی که دارای رسانه هستند و همچنین سازمان‌هایی که در مجموعه‌های حاکمیتی به یک‌سری از رسانه‌ها دسترسی دارند، باید از تولیدات ایرانی ــ‌ اسلامی حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حجت‌الاسلام والسلمین قمی در تشریح نحوه حمایت سازمان تبلیغات اسلامی از نوشت‌افزار ایرانی، گفت: این سازمان می‌تواند نمونه‌های موفق تولید نوشت‌افزار‌های ایرانی را در برنامه‌های مختلف معرفی کند، همچنین چنانچه تولیدکننده‌ها در مسیر تولید به مشکلات یا موانع حقوقی برخورد کنند، می‌توانیم نسبت به تسهیل‌سازی این مشکلات اقدام کنیم.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: حمایت مالی از نوشت‌افزار ایرانی نیز نوع دیگر خدمات است که می‌توانیم ارائه دهیم؛ البته ما نمی‌توانیم به این تولیدکنندگان بودجه‌ای اختصاص دهیم چرا که نهاد متولی نیستیم، اما می‌توانیم با رایزنی، دسترسی به کاغذ با ارز نیمایی را برای آن‌ها فراهم کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین قمی بیان کرد: به علت ارتباطاتی که با شورا‌های بالادستی مانند شورای عالی انقلاب فرهنگی داریم نیز می‌توانیم در سیاست‌گذاری‌ها به این تولیدکنندگان کمک کنیم.
وی یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی نهاد متصدی تولید نوشت‌افزار ایرانی نیست، اما می‌تواند نهادی حمایتی باشد و به پشتیبانی از بخش خصوصی و مردم بپردازد، در حال حاضر که شرایط اقتصادی خوبی در کشور حکم‌فرما نیست، می‌توان این حمایت ها را  به سمت و سوی حقوقی، رسانه‌ای و ... برد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اجتماعی جامعه حجت الاسلام قمی نوشت افزار ایرانی ایران ساخت ساخت ایران تولید ایرانی ارز نیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان همکاری اسلامی ادامه همکاری کشورها با آنروا را خواستار شد

سازمان همکاری اسلامی گزارش کمیته مستقل بررسی درباره آنروا را پاسخی روشن به برخی اقدامات تحریک‌آمیز رژیم صهیونیستی علیه آنروا با هدف متوقف کردن نقش آن و پاک کردن مساله پناهجویان فلسطینیدانست.

به گزارش ایسنا، کمیته مستقل بررسی عملکرد آنروا به این نتیجه رسید که آژانس به اصل انسانی بی‌طرفی پایبند بوده و نقش محوری در حمایت از امدادرسانی‌ها و اقدامات انسانی برای میلیون‌ها پناهجوی فلسطینی ایفا می‌کند.

سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ای ضمن استقبال از نتیجه گزارش کمیته مستقل بررسی درباره عملکرد آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد، تاکید این گزارش بر این نکته که آنروا مکانیزم‌ها و اقداماتی موثری را برای تقویت ارزش‌های سازمان ملل و اصول انسانی در پیش می‌گیرد، به منزله پاسخی روشن به برخی اقدامات از جمله تحریک اسرائیل علیه آنروا با هدف متوقف کردن نقش آن و پاک کردن مساله پناهجویان فلسطینی است که اسرائیل به عنوان طرف اشغالگر به اتخاذ آنها عادت کرده است.

به گزارش سایت «النشره»، سازمان همکاری اسلامی در ادامه بیانیه خود، ضمن تقدیر از موضعگیری کشورهایی که از کمک‌های مالی جدیدی به آنروا خبر دادند، از تمامی کشورهایی که توقف حمایت‌های مالی‌شان از آنروا را اعلام کردند، خواست در تصمیمات خود تجدیدنظر کرده و کمک‌ها را از سر بگیرند تا تضمین شود آنروا می‌تواند به انجام وظیفه خود در ارائه خدمات اساسی به میلیون‌ها فلسطینی ادامه دهد.

همچنین این سازمان بار دیگر تاکید کرد، وجود آژانس آنروا و تداوم نقش آن با اولویت امداد و کمک گواهی بر پایبندی بین‌المللی به حقوق آوارگان فلسطینی و یکی از عناصر ثبات در منطقه است.

سازمان همکاری اسلامی در پایان بار دیگر بر پایبندی‌ به حمایت کامل از نقش آژانس آنروا بر اساس موضعگیری ثابت خود در حمایت از حقوق مشروع ملت فلسطین از جمله حق بازگشت، حق تعیین سرنوشت، حق تشکیل کشور مستقل‌شان بر اساس مرزهای ۱۹۶۷ با پایتختی قدس شریف تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سازمان همکاری اسلامی ادامه همکاری کشورها با آنروا را خواستار شد
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می کنیم
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است