Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا خواستار ایجاد مراکز بهداشت درمان روانی بیشتری در این کشور به منظور مقابله با خشونت اسلحه شده است. ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سی ان بی سی، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده گفت: آمریکا باید ساخت مراکز و موسسات سلامت روانی بیشتری را در دستور کار قرار دهد تا با خشونت اسلحه مقابله نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلاح‌های آمریکایی عامل اصلی خشونت‌های مسلحانه در آمریکای لاتیندرخواست نامزدهای ریاست‌جمهوری آمریکا از کنگره برای اقدام علیه خشونت اسلحه

وی در سخنانی در جمع خبرنگاران در نیوهمپشایر افزود: بسیاری از رهبران جمهوریخواه و افکار عمومی نمی خواهند افراد بد و شرور و خطرناک، اسلحه داشته باشند. ولی بیماری روانی مساله ای است که ظاهرا کسی دوست ندارد درباره اش صحبت کند. این افراد از نظر روانی بیمار هستند و کسی درباره این مساله صحبت نمی کند. تصور می کنم ما باید ساخت مراکز جدید بهداشت و سلامت روانی را مجددا آغاز کنیم. آمریکا باید این مراکز را برای کسانی که نیاز دارند، احداث کند.

آمریکا در دهه 1950 تا اواسط دهه 1960 میلادی تعطیلی مراکز بهداشت و سلامت روانی را آغاز کرده است.

این در شرایطی است که موسسه "سلامت روانی آمریکا" با محکوم کردن اظهارات ترامپ، اعلام کرد: نفرت یک بیماری روانی نیست و افرادی که از جامعه نفرت دارند نباید اجازه داشته باشند که پشت افرادی که بیماری روانی دارند، مخفی شوند.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" دونالد ترامپ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا دونالد ترامپ اخبار آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: سلاح‌های مورد استفاده در اصفهان، بیشتر شبیه اسباب‌بازی بچه‌ها بود

وزیر امور خارجه ایران تسلیحات مورد استفاده در حادثه اصفهان را به اسباب بازی کودکان تشبیه کرد.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ان. بی. سی گفت: آنچه بامداد جمعه رخ داد، یک حمله نبود. آن‌ها به مثابه اسباب بازی‌هایی بودند که کودکان ما با آن‌ها بازی می‌کنند نه پهپاد.

وزیر خارجه ایران که برای شرکت در جلسه شورای امنیت سازمان ملل به نیویورک رفته، همچنین افزود، ایران برنامه‌ای برای پاسخ ندارد مگر اینکه رژیم صهیونیستی یک حمله بزرگ و چشمگیر انجام دهد.

دیپلمات ارشد ایران در ادامه گفت: مادامی که هیچ ماجراجویی جدیدی از سوی اسرائیل علیه منافع ما وجود نداشته باشد، ما هیچ واکنش جدیدی نخواهیم داشت.

اما وی با هشدار به اینکه اگر رژیم صهیونیستی به ایران حمله کند، واکنشی به مراتب شدیدتر و قاطع‌تر دریافت می‌کند، ادامه داد: اگر اسرائیل اقدامی جدی علیه کشور من انجام دهد و این برای ما ثابت شود، پاسخ ما فوری و حداکثری خواهد بود و باعث پشیمانی آن‌ها خواهد شد.

امیرعبداللهیان همچنین گفت: ما می‌توانیم حیفا و تل آویو را بزنیم. ما می‌توانیم همچنین تمامی بنادر اقتصادی اسرائیل را هدف قرار دهیم. اما خطوط قرمز ما غیرنظامیان هستند. هدف ما فقط اهداف نظامی است.

دیپلمات ارشد ایران در ادامه مصاحبه خود افزود: ایران هیچ اطلاع قبلی از حمله حماس (۷ اکتبر) نداشت. حماس یک سازمان تروریستی نیست، بلکه یک جنبش آزادیبخش مخالف اشغال سرزمین فلسطین توسط اسرائیل است.

وی همچنین بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را «نامتعادل» خواند و تل آویو را مقصر بن بست در مذاکرات آزادی اسرای صهیونیست دانست.

امیرعبداللهیان همچنین عنوان داشت رژیم صهیونیستی برای جبران ناتوانی خود در دستیابی به اهدافش در جنگ غزه، درخواست‌های بیش از حدی دارد.

وی ادامه داد: اسرائیل نه توانسته حماس را نابود کند و نه رهبران داخل غزه را دستگیر کند، نه توانسته حماس را خلع سلاح کند، نه قادر به نابودی تسلیحات و تجهیزات است؛ بنابراین به کشتن زنان و کودکان متوسل شده و اکنون در میز مذاکرات تلاش می‌کنند تا آنچه را در حملات به دست نیاوردند، به دست بیاورند.

وزیر خارجه ایران همچنین گفت، امیدوار است که توافقی به زودی برای آزادی اسرای صهیونیست به عنوان بخشی از یک توافق گسترده حاصل شود: حماس آماده است تا آزادی اسرا را در قالب یک بسته سیاسی بشردوستانه که همه چیز را در بر می‌گیرد، ادامه دهد. فکر می‌کنم که الان، وقت خوبی است. این یک فرصت خوب است.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: سلاح‌های مورد استفاده در اصفهان، بیشتر شبیه اسباب‌بازی بچه‌ها بود
  • جنایات شهرک‌نشینان صدای متحدان اسرائیل را هم درآورد
  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • فواد ایزدی: آمریکا و اسرائیل با عملیات روانی دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند
  • فشار روانی عملیات «وعده صادق» برای صهیونیست‌ها بسیار سنگین بوده است
  • خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی
  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد
  • بائربوک: افزایش تنش‌های خاورمیانه بیشتر به ضرر امنیت اسرائیل است
  • مواجهه ۲.۴۲ درصدی خانواده‌های ایرانی با هزینه‌های سلامت/ راهکار‌های کاهش هزینه‌های کمرشکن سلامت در ایران