Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، انجمن هنرهای تجسمی استان کردستان در نظر دارد جهت شناسایی و معرفی هنرمندان تجسمی این استان و همچنین ساماندهی به مجموعه فعالیت های خود در راستای پویایی هنر این استان، رشته های مورد پذیرش در این انجمن را شامل: هنر جدید، حجم و مجسمه، عکس، نقاشی، طراحی، نگارگری، خوشنویسی گرایش های نوین، گرافیک، انیمیشن، کاریکاتور و تصویر سازی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط و مقررات عضویت  درانجمن هنرهای تجسمی استان کردستان: ارائه تصویر ۱۰ اثر  (از ارسال آثار بیشتر خودداری فرمایید)، ارائه عکس پرسنلی چهره هنرمند، ارائه تصویر کارت ملی، ارائه تصویر آخرین مدرک  تحصیلی، ارائه تصویر لوح، گواهی شرکت در نمایشگاه و جوایز  حداکثر ۱۰ نسخه، اطلاعات تماس شامل آدرس، شماره همراه و ایمیل.

لطفا مدارک خود را به ترتیب اعلام شده به شماره  تلگرام ٠٩٣٥٤٠٦١٧٢٨ ارسال نمایید و جهت سهولت در ارسال  و دانلود، سبک بودن  فایلها  رادر نظر داشته باشید.

آخرین مهلت برای عضویت در انجمن و ارائه مدارک  تا ١ مهرماه  ١٣٩٨ خواهد بود.

مدارک و آثار ارسالی در هر رشته هنری توسط شورای کارشناسی آن رشته مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت تایید، هنرمند به عنوان عضو انجمن هنرهای تجسمی استان کردستان پذیرفته خواهد شد.

به کسانی که فرایند ثبت نامشان تکمیل گردد، کارت عضویت و گواهی  جهت استفاده از خدمات رفاهی (بیمه هنرمندان) و همچنین استفاده از رویدادها و فراخوان های انجمن صادر می گردد.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان کردستان انیمیشن کاریکاتور مجسمه هنرهای تجسمی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه جدیدترین دستاوردهای درمان سرطان های دستگاه ادراری

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی زرگر رئیس کمیته اجرایی بیست و هفتمین کنگره سالیانه جامعه اورولوژی ایران از ارائه جدیدترین یافته‌های علمی پژوهشگران در زمینه‌های سرطان‌های دستگاه ادراری، پیوند کلیه، ناباروری مردان و…، با حضور متخصصان ایرانی و نیز استادان جامعه اورولوژی اروپا که قرار است به صورت ویدئو کنفرانس در این کنگره حضور یابند طی روزهای ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی (ابوریحان) خبر داد.

وی با اشاره به اینکه جامعه اورولوژی ایران متشکل از هفت انجمن علمی تخصصی است، افزود: انجمن یوروآنکولوژی که در زمینه بررسی و تحقیقات سرطان‌های دستگاه ادراری و تناسلی به فعالیت می‌پردازد، انجمن اندویورولوژی و لاپاراسکوپی در حوزه جراحی‌های کم تهاجمی اورولوژی و نیز انجمن پیوند کلیه در این کنگره جدیدترین دستاوردهای خود را ارائه خواهند کرد.

زرگر ادامه داد: با توجه به اهمیت مسئله ناباروری مردان، انجمن آندرولوژی در این حوزه به تحقیق می‌پردازد که جدیدترین دستاوردهای آن در کنگره امسال جامعه اورولوژی ایران به متخصصان این رشته ارائه می‌شود.

زرگر با اشاره به اینکه بازسازی آسیب‌های سیستم ادراری بر اثر تصادفات و یا به صورت ناهنجاری‌های مادرزادی در حوزه تخصصی انجمن جراحی ترمیمی اورولوژی است، یادآور شد: از آنجا که با توجه به پیشرفت‌های علمی صورت گرفته در حوزه علوم پزشکی طی سال‌های اخیر رشته‌های پزشکی به زیر شاخه‌های تخصصی متعددی تقسیم شده‌اند، اورولوژی اطفال به صورت مستقل و تحت عنوان انجمنی با همین نام شکل گرفته و به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی تصریح کرد: همچنین جامعه اورولوژی زنان و فانکشنال یورولوژی که به مباحثی همچون بی اختیاری ادراری در زنان می‌پردازد در کنار سایر انجمن‌های تخصصی در کنگره امسال جامعه اورولوژی به ارائه جدیدترین دستاوردهای حوزه‌های مربوط به خود خواهند پرداخت.

به گفته رئیس کمیته اجرایی بیست و هفتمین کنگره سالیانه جامعه اورولوژی ایران، در چهارمین روز کنگره فیلم‌های آموزشی تکنیک‌های نوین جراحی در حوزه‌های سرطان‌های دستگاه ادراری، پیوند کلیه، ناباروری مردان، دستگاه‌های ادراری زنان و کودکان و…، به متخصصان ارائه خواهد شد.

وی از برگزاری مسابقه بین رزیدنت‌های رشته اورولوژی همزمان با برپایی کنگره سالانه امسال جامعه اورولوژی ایران خبر داد و اظهار داشت: هدف از برپایی این مسابقه ارتباط دستیاران رشته اورولوژی از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با یکدیگر، تسلط به مباحث روز علمی و ایجاد انگیزه در آنان است و در پایان این مسابقه جوایز نقدی و لوح اهدا خواهد شد.

همزمان با برپایی بیست و هفتمین کنگره سالیانه جامعه اورولوژی ایران، جدیدترین ابزارهای حوزه اورولوژی در نمایشگاه تجهیزات پزشکی به نمایش در می‌آید.

کد خبر 6084278 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • انزوای مطلق رژیم صهیونیستی در المپیک هنرهای تجسمی جهان
  • آنچه که باید درباره شصتمین دوسالانه هنر ونیز بدانید از زبان امیر عبدالحسینی، کیوریتور ارشد پاویون جمهوری اسلامی ایران
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • اثر زیبای احصایی در دوسالانه ونیز رونمایی شد
  • تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه
  • ارایه جدیدترین دستاورد‌های درمان سرطان‌های دستگاه ادراری
  • ارایه جدیدترین دستاوردهای درمان سرطان های دستگاه ادراری
  • انتشار فراخوان مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان تئاتر
  • تربت جام و تایباد بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان رضوی