Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطر شهدای گمنام استان مرکزی و در ذیل برنامه های کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی همایش پیاده روی خانوادگی روز جمعه در کوه نورالشهدای اراک برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطر شهدای گمنام استان مرکزی و در ذیل برنامه های کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی همایش پیاده روی خانوادگی صبح امروز در کوه نورالشهدای اراک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: این همایش به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ۱۵۴ شهید گمنام استان و کنگره ملی نقش حضرت امام راحل در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی برگزار شده است.

کریمی با بیان اینکه ۱۲ اجلاسیه به منظور برگزاری اجلاسیه اصلی و کنگره ملی نقش حضرت امام (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان برگزار خواهد شد، گفت: یکی از این اجلاسیه ها گرامیداشت شهدای گمنام است که هفته گذشته با حضور گروه‌های مختلف مردم برگزار شد.

کنگره ملی نقش حضرت امام (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی یازدهم مهر ماه در اراک برگزارخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب اعضای شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید البرز

در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید استان البرز، اعضای این شورا انتخاب و معرفی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره ملی سرداران شهید استان البرز به ریاست آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان و با حضور عبداللهی استاندار البرز، سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

در این  نشست که با هدف برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت برگزاری هر چه باشکوه تر کنگره و تبیین اهداف و تشریح وظایف مدیران مربوطه برگزار شد، اعضای ستاد این کنگره معرفی و احکام خود را دریافت کردند.

براساس تصمیمات صورت گرفته در این جلسه، آیت‌الله حسینی همدانی به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری، دکتر عبداللهی بعنوان رئیس ستاد اجرایی شورا و سردار حیدرنیا به عنوان دبیر ستاد اجرایی، احکام خود را دریافت کردند.

گفتنی است سایر اعضا نیز با دریافت حکم از نماینده ولی فقیه در استان، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

لازم به ذکر است کنگره ملی سرداران شهید استان البرز در نیمه نخست سال آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • مستندهای زندگی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در حال تولید است
  • تشریح کارکرد کمیته فضای مجازی کنگره ملی شهدای استان
  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران سوم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی
  • انتخاب اعضای شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید البرز
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم
  • پیکر حاج صادق کرمانشاهی در گلزار شهدای قم آرام گرفت