Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار از کاهش ۱۰ درصدی قیمت نوشت افزار خبر داد و گفت: برخی از برند‌های خودکار از ۱۵۰۰ تومان به ۱۲۰۰ تومان کاهش داشته و قیمت دفاتر مشق نیز با کاهش روبه رو شده است. تاریخ انتشار: 11:48 - 26 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۱۸۶

موسی فرزانیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان درباره بازار نوشت افزار در آستانه بازگشایی مدارس، اظهار کرد: قیمت نوشت افزار از ابتدای سال نه تنها افزایشی نداشته با توجه به روند نزولی قیمت دلار کاهش نیز داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار از کاهش ۱۰ درصدی قیمت نوشت افزار خبر داد و افزود: برخی از برند‌های خودکار از ۱۵۰۰ تومان به ۱۲۰۰ تومان کاهش داشته و قیمت دفاتر مشق نیز با کاهش روبه رو شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان‌های دور دست نیاز به دفاتر ارزان قیمت دارند، گفت: ۱۵ تن دفاتر با ارز دولتی تولید شده است که طبق مصوبه ستاد تنظیم بازارمقرر شد با قیمت تنظیم بازاری از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت‌های تعاونی ادارات توزیع شود.

فرزانیان با بیان اینکه تغییر قیمت در بازار نوشت افزار در سه مرحله صورت گرفت ادامه داد: تغییرات قیمتی در این بازار بر اساس نرخ ارز صورت می‌گیرد و هر چه میزان ارز تغییر کرد نرخ‌ها متناسب با آن تغییرات اعمال شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت افزارخاطرنشان کرد: افزایش تولید، رکود بازار و کاهش نرخ دلار موجب کاهش قیمت‌ها در بازار شده است.

وی تاکید کرد: ۵۰ درصد بازار توسط تولیدات داخلی تامین می‌شود و نیازی به واردات نداریم.

فرزانیان درباره قیمت دفاتر گفت: قیمت عمده دفتر مشق ۴۰ برگ با جلد معمولی که با ارز نیمایی تامین شده، ۲۸۰۰ تومان و دفاتر ۵۰ برگ که با ارز آزاد که جنس گلاسه دارد، ۵ هزار تومان به فروش می‌رسد که بسته به جلد آن‌ها قیمت‌ها متفاوت است.

رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار گفت: خرده فروشی‌ها مجاز هستند با سود ۱۵ درصدی کالا‌های خود را عرضه کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نوشت افزار خودکار قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران

رئیس کل دادگستری استان مازندران از فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در این استان برای خدمت‌رسانی به مردم مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، عباس پوریانی، ظهر امروز_چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در افتتاح دفتر خدمات الکترونیک قضائی شهر زیرآب اظهار کرد: برای حل مشکلات مردم زیرآب و مطالبه و درخواست‌های مردم منطقه و برای رفاه حال ساکنان جهت دسترسی آسان‌تر و سریع‌تر به خدمات قضائی، باجه دفتر خدمات الکترونیک قضائی با همت و تلاش معاونت فناوری دادگستری استان در این شهر افتتاح شد.

وی افزود: دفاتر خدمات الکترونیک قضائی با محوریت تسهیل مراجعات عموم مردم به منظور جلوگیری از اتلاف زمان چند سالی است که تأسیس شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران هدف از افتتاح این دفاتر را کاهش مراجعه به دستگاه قضائی و تسریع در رسیدگی دانست و بیان کرد: همچنین صرفه‌جویی در وقت، شفاف‌سازی فرایندهای رسیدگی، افرایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت، افزایش رضایت‌مندی مردم و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری است.

پوریانی گفت: با توجه به مطالبات مردمی و بررسی لزوم نیازمندی در منطقه، باجه‌ای از دفتر خدمات قضائی سوادکوه شمالی در شهر زیرآب به همت معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری استان با تمام دسترسی‌های دفاتر خدمات افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در استان مازندران در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

کد خبر 747555

دیگر خبرها

  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند
  • کاهش ۵۰ درصدی قیمت برنج ایرانی با حمایت بخش خصوصی
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟