Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@10:27:21 GMT

نسخه دسته یکی دربی‌های برادری در آذربایجان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۱۵۹۵

نسخه دسته یکی دربی‌های برادری در آذربایجان

دربی ترک‌زبان ها در اولین هفته لیگ دسته یک برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، دربی آذری زبان ها در چارچوب هفته اول رقابت های لیگ دسته یک برگزار خواهد شد. یک تیم ریشه دار از تبریز چندین سال بود با نام شهرداری تبریز در لیگ یک حضور داشت اما در فصل جدید دیگر از این تیم خبری نخواهد بود و نام آن به علم و ادب تبریز تغییر یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هفته اول شاهد دربی آذری‌زبان‌ها در تبریز خواهیم بود. یونس باهنر هدایت تبریزی ها را عهده دار می باشد هر چند تبریزی ها شرایط مبهمی داشتند ولی باهنر تمام سعی خود را انجام داده تا یک تیم در حد و اندازه تبریز روانه مسابقات کند.


نود ارومیه در آن سوی میدان قرار خواهد گرفت تا این دربی برگزار شود. نود فصل گذشته عملکرد قابل قبولی را با وحید بیاتلو به ثبت رساند و در این فصل به دنبال بهبود بخشیدن وضعیت‌شان در جدول می باشند. نکته حائز اهمیت برای هواداران فوتبال ارومیه این است که تیم‌شان هیچ گاه در لیگ یک به تیم های تبریزی نباخته است و این موضوع آن ها را به شروعی خوب امیدوار می کند.


مسابقه علم و ادب تبریز و نود ارومیه ساعت 18 امروز در تبریز برگزار می شود.

نود ارومیه علم و ادب تبریز دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نود ارومیه علم و ادب تبریز دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۱۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب از سدهای استان به دریاچه ارومیه طی سال آبی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای، مجید رستگاری در خصوص حجم رهاسازی آب از سدهای در حال بهره‌برداری آذربایجان‌غربی به دریاچه ارومیه اظهار کرد: طی سال آبی ۱۴۰۲_ ۱۴۰۳، از سد بوکان-ساروق ۲۹۶.۵ میلیون‌متر مکعب، ۸۲.۷ میلیون‌متر مکعب از سد مهاباد، ۵۵ میلیون مترمکعب از سد حسنلو و ۱۲ میلیون متر مکعب از سد سیلوه به سمت دریاچه ارومیه رهاسازی شده است.

وی افزود: رهاسازی آب به سمت دریاچه در سال آبی ۱۴۰۱_ ۱۴۰۲، در مجموع ۴۱۲ میلیون مترمکعب بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: از سال آبی ۹۳_ ۹۴ تا ۱۴۰۱_ ۱۴۰۲، در مجموع ۷۴۹۳.۷ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه رهاسازی شده است.

کد خبر 746914

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • برنامه های هفته کار وکارگر در آذربایجان غربی
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق در ارومیه
  • «دیوان میرزا صالح تبریزی» روانه بازار نشر شد
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ساعات گذشته
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق آذربایجان‌غربی برگزار شد
  • تیم اقدمی تبریزبر صدر بسکتبال زیر ۱۴ سال دختران آذربایجان شرقی