Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:31:58 GMT

کشف و ضبط ۴۳ قبضه اسلحه از متخلفین زیست‌محیطی در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۱۶۴۰

کشف و ضبط ۴۳ قبضه اسلحه از متخلفین زیست‌محیطی در لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد فتحی بیرانوند در سخنانی از دستگیری ۳۹۵ متخلف زیست محیطی در چهار ماهه اول سال ۹۸ در لرستان خبر داد.

وی، گفت: با تلاش و کوشش محیط بانان فداکار و زحمتکش استان لرستان تعداد ۳۹۵ نفر متخلف زیست محیطی در ۴ ماهه نخست سال ۹۸ در این استان دستگیر شده و پرونده آن ها به محاکم قضایی ارجاع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل محیط زیست لرستان، اظهار داشت: بیشترین تخلف در حوزه صید آبزیان در منابع آبی استان اتفاق افتاده است که در این راستا ۱۱۷ تور ماهیگیری، ۴ دستگاه موتور برق، ۶۳ قلاب و ۸۳۷ قطعه ماهی از متخلفین کشف و ضبط شده است.

فتحی بیرانوند با اشاره به کاهش آمار شکار پستانداران بزرگ و حمایت شده در سطح استان، بیان داشت: در راستای برخورد قاطع با شکارچیان و پیشگیری از وقوع جرم تعداد ۴۳ قبضه اسلحه از متخلفین زیست محیطی کشف و ضبط شده که از این تعداد ۳ قبضه آن ها سلاح بدون مجوز است.

وی، میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست در اثر تخلفات صورت گرفته را ۱۴۸۴۵۱۸۰۰۰ ریال اعلام کرد و بیان داشت: از این میزان ضرر و زیان،  ۶۱۸۸۹۸۰۰۰ ریال وصول شده است.

مدیرکل محیط زیست لرستان با اشاره به اهمیت آموزش و فرهنگ سازی در کاهش تخلفات زیست محیطی، گفت: برای کاهش تخلفات زیست محیطی در سطح مناطق تحت مدیریت و آزاد از ابتدای سال تا کنون ۴۹۲ ساعت کلاس آموزش با حضور محیط بانان در سراسر استان برگزار شده است.

کد خبر 4694406

منبع: مهر

کلیدواژه: محیط زیست لرستان شکارچی روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی خرم آباد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از کشف ۱۷ قبضه اسلحه کلت کمری در شهرستان پیرانشهر خبر داد.

ناصر عتباتی با اعلام این خبر گفت: حسب هماهنگی‌های اطلاعاتی و فنی  به عمل آمده دادستانی پیرانشهر با پلیس اطلاعات تعداد ۱۷ قبضه اسلحه کلت کمری به همراه مقداری فشنگ از داخل یک خودرو کشف شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی؛ وی افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفت و خودروی وی هم در این راستا توقیف شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • شرکت‌های دانش‌بنیان بوشهر برای حل مسائل زیست محیطی پای کار هستند