Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@03:48:22 GMT

گزارش مولر ۸۰۰ میلیون بار دانلود شده است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۱۶۷۶

گزارش مولر ۸۰۰ میلیون بار دانلود شده است

بر اساس اسناد تازه منتشر شده فدرال، گزارش رابرت مولر درباره تحقیقات مداخله ادعایی روسیه در انتخاباب ۲۰۱۶ ایالات متحده و کمپین ترامپ، صدها میلیون بار دانلود شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پولتیکو، بر اساس درخواست قانون آزادی اطلاعات، مشخص شد که گزارش ۴۰۰ صفحه‌ای رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۱۶ قریب به ۸۰۰ میلیون بار بین آوریل و اوایل ژوئیه دانلود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر مشاور عمومی وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد، بیش از ۶۴۴ بار دانلود در روز نخست که ویلیام بار، دادستان کل این اسناد را منتشر کرد، صورت گرفته و ۱۴۹ میلیون بار دیگر در چهار روز بعد از آن دانلود شده‌اند.

قریب به ۱۸۰ هزار مورد دانلود نیز در روزی که مولر درباره یافته‌های گزارشش در اواخر مه صحبت کرد، انجام شده است.

یکی از مقام‌های ارشد وزارت دادگستری آمریکا گفته که این نهاد اقدامات مناسب را پیش از انتشار این گزارش انجام داد تا مطمئن شود که زیرساخت‌های وبسایت وزارتخانه می‌تواند حجم بالای ترافیک سایت را برای دانلود تحمل کند.

همچنین صدها هزار نسخه کپی از این گزارش به صورت دفترچه در کتابفروشی‌ها یا به صورت آنلاین فروخته شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مداخله روسیه در انتخابات آمریکا گزارش مولر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: افرادی که سال جاری در کنکور سراسری آزمون خواهند داد مراقب باشند در دام کلاهبرداران اینترنتی گرفتار نشوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سیدمصطفی مرتضوی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به تاریخ برگزاری مرحله اول کنکور سراسری، مجرمان سایبری با استفاده از ترفندهای کلاهبرداری خود با تبلیغات اغوا کننده در فضای مجازی مبنی بر فروش سوالات کنکور اقدام به کلاهبرداری از دانشجویان و دانش آموزان می‌کنند.

وی افزود: به هیچ عنوان سوالات کنکورها قبل از زمان برگزاری و آغاز کنکور، جایی درج و افشاء نشده است و تبلیغات فروش سوالات در فضای مجازی در اصل به دو صورت است که یا سوالی در اختیار فرد نیست، تبلیغ دروغین است و با هدف اخذ وجه اتفاق می‌افتد یا سؤالاتی که در قبال دریافت پول به متقاضی ارائه می‌شود مربوط به کنکور سنوات گذشته است که به دروغ به عنوان سوالات جدید ارسال می‌شود.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به بالا بودن امنیت طراحی، تکثیر و توزیع سوالات کنکور دانشجویان و دانش آموزان فریب این نوع تبلیغات جعلی را در فضای مجازی نخورند و از اعتماد کردن به کاربران در فضای مجازی و واریز کردن مبالغی مبنی بر دریافت سوالات خودداری کنند چراکه این نوع تبلیغات تنها جهت کلاهبرداری صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: شهروندان هشدارهای پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.gov.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند و در صورتی که در هر ساعت از شبانه روز با کلاهبرداری اینترنتی و یا برداشت‌های غیر مجاز از حساب‌های بانکی خود مواجه شدند، موضوع را به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ گزارش دهند.

کد خبر 747693

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • اسطوخودوس یا ماشین قیامت اسراییلی/ نقش هوش مصنوعی در جنایات غزه
  • گسترش بارش‌های بهاری طی امروز در آسمان مازندران
  • ایران ۳ - ۰ کویت/ گزارش زنده
  • خارج کردن پیکر ۲۸۳ شهید دفن شده در گور جمعی بیمارستان ناصر خان یونس
  • بیماری زنگ زرد بلای جان غلات
  • وزش باد شدید