Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های برنا؛ سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دیروز در جاده‌های مواصلاتی استان در مجموع ۱۹ فقره تصادف به اورژانس گزارش شدگفت: ۵۶ نفر مصدوم شدند که متاسفانه یک مصدوم فوت و خدا را شکر یک مصدوم با احیای موفق از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

او مرگبار‌ترین تصادف دیروز رادر مسیر شهرک ولایت نزدیک به تیپ ۴۸ فتح یاسوج با واژگونی پژو ۴۰۵ اعلام کرد، و ادامه داد: در این حادثه خودروی پژو که در مجموع ۸ سرنشین داشت یک خانم ۳۰ ساله قبل از رسیدن اورژانس به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اورژانس ۱۱۵ نیز بیان کرد: در این تصادف یک خانم ۲۴ ساله بعلت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بود توسط تکنسین‌های اورژانس آقایان نامداری و بزرگ امید با اقدام سریع وبه موقع پزشکی از جمله احیای موفق از مرگ حتمی نجات پیدا کرد و ۶ مصدوم دیگر توسط اکیپ‌های اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

جلیل نیز با اشاره به تصادفات پر مصدومی دیروز مطرح کرد: تصادف پیکان در تنگ کناره یاسوج با ۹ مصدوم، واژگونی پژو ۴۰۵ با پراید در جاده اصفهان تونل (۹) با ۵ مصدوم و تصادف پراید با پژو ۴۰۵ در جاده مختار با ۷ مصدوم اعم تصادفات پر مصدومی امروز بودند که به اورژانس گزارش شده و توسط تکنسین‌ها امدادرسانی شدند.

جلیل تصریح کرد: در استان در مجموع ۱۹ فقره تصادف با ۵۶ مصدوم امدادرسانی شدند که متاسفانه یکی از مصدومان قبل از رسیدن اورژانس جان باخته یکی از مصدومان دیگر توسط اورژانس احیای موفق واز مرگ حتمی نجات پیدا کردند و مابقی در صورت نیاز پزشکی بیشتر انتقال داده شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پژو تصادف جاده کهگیلویه و بویراحمد مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران‌زمین، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • (ویدئو) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • ببینید | اولین تصاویر از واژگونی هولناک سه خودروی شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند