Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

جرارد پیکه در پی شکست یک بر صفر شب گذشته (جمعه) بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو در اولین بازی فصل 20-2019 لالیگای اسپانیا گفت: بازی در ورزشگاه سن‌مامس همیشه خیلی دشوار است. خودمان نبودیم و از همان شروع بازی بیلبائو به ما فشاری زیادی وارد کرد و به لحاظ فیزیکی بهتر از ما بود، اگرچه اوضاع در نیمه دوم کمی بهتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیروزی یا شکست در جزییات رقم می‌خورد و با شکستی که برای ما خوب خواهد بود، اینجا را ترک می‌کنیم چون شکست در این مقطع از فصل بهتر از شکست در پایان فصل است. تازه آماده‌سازی پیش‌فصل را به پایان بردیم و بازیکنان جدیدی هم به جمع ما اضافه شده‌اند. گاهی شرایط آنطور که خود را برای بازی آماده کرده‌اید، پیش نمی‌رود. در نیمه اول بیلبائو یک موقعیت خوب توسط ایناکی ویلیامز داشت و ما هم یک موقعیت جدی گلزنی داشتیم که لوئیس سوارس به تیر زد.

مدافع بارسلونا خاطرنشان کرد: بیشتر در نیمه زمین خودمان بودیم، اما این چیزی است که از بازی در سن‌مامس انتظار می‌رود. نیمه دوم بیشتر در زمین بیلبائو بودیم، اما جزییات، جزییات است و در نهایت یک ضربه کار ما را تمام کرد.

شاگردان ارنستو والورده در بازی بعدی خود باید در نوکمپ به مصاف رئال بتیس بروند و پس از آن در خانه اوساسونا بازی خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: جرارد پیکه لالیگا بیلبائو بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت که شاگردانش به هدف اول خود در جام ملت‌های آسیا رسیده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی بعد از پیروزی 6 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان اظهار داشت: ابتدا به مردم ایران و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدف‌مان که صعود به جام جهانی بود، دست یافتیم. در نیمه اول با توجه به شرایط، هدف‌مان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند. خوشحالم که آنها مأموریت خود را به بهترین نحو انجام دادند.

وی با انتقاد از کفپوش سالن بانکوک آره‌نا گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و روز گذشته (سه‌شنبه) بعد از پیگیری زیاد، موفق شدیم یک جلسه تمرین در این سالن داشته باشیم. توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کفپوش با کفپوش سالن ایندور خیلی متفاوت است.

صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، خاطرنشان کرد: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست. چیزی که مرا تحت تأثیر قرار داد، رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به‌ویژه افغانستان و تاجیکستان بود. من به‌عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام. می‌بینم تیم‌ها هر سال پیشرفت خوبی از خود نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها در حال نزدیک شدن به یکدیگر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • گلر سپاهان، سد راه محمد عمری (عکس)
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • دورتموند 1-1 لورکوزن: آلونسو به هیچ تیمی نمی‌بازد
  • شکست ملوان برابر سپاهان در انزلی