Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با حضور فرماندهان، مدیران و کارکنان تیپ و سپاه انصارالحسین(ع) برگزار شد.

در این مراسم، با اهدای تقدیرنامه از خدمات و زحمات 6 ساله حجت الاسلام عبدی در جایگاه دفتر نمایندگی ولی فقیه در این یگان تکریم و حجت الاسلام محمود قربانی به سمت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این یگان معارفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: محمود قربانی تکریم و معارفه عبدی تیپ 32 انصارالحسین ع همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۱۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان در آیین افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت شهر فولاد شهر گفت: در شهرستان لنجان بیش از ۱۴ هزار واحد صنفی مشغول فعالیت هستند که یک سوم آن در فولادشهر هستند.


جواد محمدی فشارکی افزود: براساس نیازسنجی‌های صورت گرفته یکی از نیاز‌های بخش فولادشهر به دلیل استقرار بخش قابلی توجهی از بازاریان در فولادشهر استقرار دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت بود و با توجه دغدغه هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان لنجان شاهد استقرار و راه اندازی این دفتر بودیم.


وی گفت: سال گذشته بیش از ۲۴۰ هزار بازرسی در استان اصفهان انجام شده که از این میزان بیش از ۱۱ هزار بازرسی به شهرستان لنجان اختصاص دارد که این مهم به همت بازرسان و حمایت اتاق اصناف این شهرستان بوده است.

دیگر خبرها

  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • سپاه در عملیات وعده صادق از تسلیحات دهه ۸۰ استفاده کرد
  • آیین تکریم و معارفه معاونت امور بین‌الملل بنیاد سعدی
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه: عملیات وعده صادق با فناوری دهه ۸۰ صورت گرفت؛ هنوز از تسلحیات دهه ۹۰ استفاده نکردیم
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر