Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@12:14:29 GMT

گوهر خیراندیش و مارلون براندو!+عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۲۰۳۲

شما /به شدت/عزیزى/براى من

بانو گوهر خیراندیش... سالهاست که نمایشهاى منو مى بینى و مشوّق من هستین..... دوستت دارم......

و ممنون از مرجان شیرمحمدى عزیز.....

(شبهاى پایانى نمایش مارلون براندو)

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: گوهر خیراندیش مهران رنجبر مارلون براندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش

ایسنا/گیلان در هفته ملی سلامت، پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش افتتاح شد.

امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت و در هفته ملی سلامت پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش با حضور ایرج موذن فرماندار تالش، سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان و دکتر سعید رستمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش افتتاح شد.

دکتر سعید رستمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش در این خصوص گفت: این پایگاه در مساحتی به ابعاد ۱۱۰ متر و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در محل بیمارستان قدیم شهید نورانی افتتاح و به بهره‌برداری شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در ادامه بر لزوم توجه ویژه بر ارتقاء کیفیت بخشی در ارائه خدمات بهداشتی و درمان شهرستان تاکید و تصریح کرد: در این پایگاه خدمات آموزشی بهداشتی از قبیل مراقبت سلامت برای زنان باردار و دوران بارداری، واکسیناسیون و بیماری‌های غیرواگیر را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها