Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@19:50:03 GMT

تابش: هدف المپیاد فیلمسازی کشف استعداد نوجوانان است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۹۲۱۲۰

تابش: هدف المپیاد فیلمسازی کشف استعداد نوجوانان است

سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور امروز با حضور هنرمندان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور صبح امروز_۲۶ مردادماه_ با حضور علیرضاتابش، دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، ایرج طهماسب، مرضیه برومند، حبیب ایل بیگی، رئیس بخش سومین المپیاد فیلم سازی نوجوانان کشور، پوان درخشنده، ابوالفضل جلیلی، عبدالله علیمراد، کامبوزیا پرتویی، علی اکبر قاضی نظام، وحید نیک خواه آزاد افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم علیرضا تابش، دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: المپیاد فیلم سازی نوجوانان را با هدف کشف استعدادهای نوجوانان در فیلم سازی از سه سال گذشته برگزار کردیم.

وی افزود: حضور اساتید فیلم سازی حوزه کودکان به نوجوانان فیلمساز فرصت آموزش پذیری می‌دهد که در این دوره فشرده چند روزه بتوانند فعالیت مفیدی انجام دهند و در اصفهان علاوه بر لذت بردن، آموزش لازم را نیز ببینند.

به گزارش ایمنا،‌ در این مراسم نوجوانان حاضر در المپیاد معرفی و سپس حاضران المپیاد در هشت گروه‌ برای آموزش زیر نظر اساتید ارشد شامل ایرج طهماسب، عبدالله علیمراد، پوران درخشنده، ابوالفضل جلیلی، کامبوزیا پرتوی، مرضیه برومند، علی اکبر قاضی‌نظام و وحید نیکخواه آزاد به همراه مربیان تقسیم‌بندی شدند.

کد خبر 386091

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سومین المپیاد فیلم سازی نوجوانان فیلم جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان جشنواره فیلم کودک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۹۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد

وزیر آموزش و پرورش گفت: پیوند مدارس با شرکت‌های دانش بنیان باعث شکوفایی استعداد دانش‌آموزان می‌شود و آماده هستیم این موضوع را در ساختار تعریف کنیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا مراد صحرایی در جمع مدیران مدارس غیردولتی و هیئت‌امنایی اظهار کرد: امید در ادبیات ما جایگاه ویژه‌ای دارد، برای تسخیر آینده باید با امید حرکت کرد.

وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب جایگاه علم و امید برجسته است، علم در دست فردی قدرتمند است که امید داشته باشد به تغییر.

وزیر آموزش و پرورش گفت: دیدن پیشرفت‌ها نسل جدید را امیدوار می‌کند، وقتی دانش‌آموزان سمپاد که دو درصد دانش‌آموزان کشور هستند بر روی عرشه کشتی در جنوب ایران قدرت کشور را مشاهده می‌کنند چراغ امید در دل آنها خاموش نمی‌شود.

صحرایی ادامه داد: دانش‌آموزان وقتی به شرکت‌های دانش بنیان رفته و مشاهده می‌کنند جوانان غیرممکن‌ها در ذهن آنها را ممکن کرده‌اند امید در دل آنها روشن می‌شود.

صحرایی متذکر شد: پیوند امید و پیشرفت بهترین پاسخ ما به جنگ ترکیبی است، مدرسه مزرعه آینده است، امروز در تحقق جایگاه برجسته علمی ایران در جهان نقش آموزش و پرورش بسیار مهم است و این نهاد کودکان را خلاق و پرسشگر تربیت می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: پیوند مدارس با شرکت‌های دانش بنیان باعث شکوفایی استعداد دانش‌آموزان می‌شود و آماده هستیم این موضوع را در ساختار تعریف کنیم و شرکت‌های دانش بنیان تعدادی از مدارس را به عنوان مدارس وابسته بپذیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد
  • شهرکرد میزبان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد
  • مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد
  • دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم